nedelja, 15. december 2013

Moška kapa

Pa še za moža . . . ker je bil priden in čuval otroke.

Se tudi vam začne zima, ko spijete prvo vročo čokolado? Jaz sem ta konec tedna že dve.

6 komentarjev:

  1. Sem najprej prebrala klapa... in v feedlyu ne odpre fotke, pa nisem štekala, za kaj gre :)
    Zame se je začela zima danes, ko sem šla v LJ. Pri nas sončke in 8 stopinj, v LJ pa mrazzzzzzzzz, brrrr...

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, 8 stopinj. Tropi! Pošljite še malo k nam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oo, ugotavljam, da nas vedno več štrika. Kako fajn! Lušna moška kapa. Ej, zame se zima začne, ko pride sneg. Res! Vročo čokolado pa srkam pri hčerah, ki si jo zadnje čase, kar naprej kuhajo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, lepa kapa! Vzorec mi je zelo všeč - kaj to je navadni patentni vzorec?

    OdgovoriIzbriši
  5. ...ker je bil priden in čuval otroke...medtem ko si štrikala? :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Patentni vzorec? Ne bi vedela, kako se imenuje. Dve levi, dve desni, al kako že.

    OdgovoriIzbriši