ponedeljek, 29. julij 2013

Zabijanje časa


Kot bi rekel Forest Gump . . . That day, for no particular reason, I decided to go for a run. In sem sedla za šivalni stroj in sem malo šivala. In potem sem šivala še malo in še malo, ker mi je še pasalo, in potem sem šivala, dokler mi ni zmanjkalo krojev in blaga. Naslednje so hlače.

8 komentarjev:

  1. krasno blago! in bravo za pridnost v tej vročini :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. Enkrat ko padeš not, težko nehaš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa majčka (kroj, vzorec, barva vse štima).

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšen super vzorec - je blago kak internetni nakup ali domača najdba?

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, punce. Blago je kupljeno pri nas v Svetu metraže.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lušna majčka. Imaš morda kakšen e-kroj zanjo?

    Ravno iščem po internetih kroj za hlače, samo ne bi takih čisto navadnih (pa zadrge ne znam naredit), tiste fishemenke niso za mojo gospo zadnjico ... pa ... eh.

    OdgovoriIzbriši
  7. Karmen, e krojev nimam, ampak tile od Burde so čisto fajn. Če odmisliš njihov izbor barv in blaga, imajo lepe stvari.

    Tudi hlače bom naredila njihove. Kako zgledajo, lahko vidiš tu: http://yesilikethat.wordpress.com/2013/06/11/bright-blue-stretch-skinny-jeans-burda-7863/

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma, Burda ima, samo so precej konzervativni kroji to :) Hvala za link.

    OdgovoriIzbriši