ponedeljek, 01. april 2013

S pridihom


Ej, nismo se tako zmenili. V brošuri je pisalo: Slovenija v centru Evrope s pridihom Mediterana. Meni pa se zdi, da smo po legi bližje Cipru, po pridihu pa Sibiriji. Hočem svoj denar nazaj!

Čakaj malo, pridih Mediterana . . . Ciper . . . Čeprav Ciper v tem primeru ni sinonim za vreme. Mah, koga to sploh briga. Ajde, naj vam bo. Lahko mi vrnete polovico denarja . . .

. . . ali pa mi vsaj odobrite kredit
. . . nakažete malo večji otroški dodatek
. . . zagotovite pokojnino
. . . zagotovite službo za nedoločen čas
. . . obljubite, da bo šolanje v prihodnosti še vedno brezplačno
. . . ne zaprete bank
. . . ne ogrožate mojih prihrankov
. . . ohranite brezplačno zdravstvo
. . . in ne poskušate rešiti države z igralništvom kot to nameravajo v Mediteranu

Skratka, bojim se, da bomo kmalu primorani nekam severno, ker je tam klima veliko milejša in življenje bolj zdravo.

3 komentarji:

  1. Vrhunsko! Rada preberem tvoje zapise.

    OdgovoriIzbriši
  2. Neee noooo ne gremo nikamor Sandra, smo se zato borili?
    šalo na stran, res pa je da so znižal otroške doklade u nulo, še vrtec je nekam dražji.... Kriza res, vse skup...kam to pelje...upam, da ne severno od SLO.

    OdgovoriIzbriši
  3. tebe Sandra pa vedno rada preberem in se malo nasmehnem. Tudi jaz se podpišem pod spodnji wishlist:(

    OdgovoriIzbriši