nedelja, 10. marec 2013

Na giljotino z njo!


Hudič so te ljudske vstaje. Mami noče peči palačink, pa se vname protest. In to brez Facebooka. Upam, da ne bom končala kot francoski kralj samo zato, ker se mi danes ne ljubi peči palačink.

5 komentarjev:

  1. Pošlji jih k moji mami. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, mami no! Otročke pa ja moraš razvajati, sploh ko mene ni doma :)

    lp, m

    OdgovoriIzbriši
  3. To je res fascinantno kako protesti nenavadno vplivajo na otročad. Najprej sledijo po poročilih ipd,.. potem se pozanimajo za kaj gre,.. in starši z vso vznesenostjo razlagamo kaj so to pravice,.. ipd... potem pa "davaj"... to rabimo :))) Tudi pri nas se je že zgodilo, da so prišli z transparetni - in jim je uspelo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ob tej objavi sem se sladko nasmejala (:

    OdgovoriIzbriši
  5. SHIT... Po mojem so te obglavili. Javi se!

    OdgovoriIzbriši