četrtek, 27. december 2012

Šiška moje mesto




Kino Šiška z novo podobo, prednovoletni sejem, kjer sem ogovorila Frišno, in kavica v dvoje, medtem ko so otroci skakali nakje za hrbtom. Naša praznična evforija.

8 komentarjev:

  1. super Šiška
    super šalčke
    super Frišna
    .
    .
    .
    enkrat se morava zmenit in skupaj nadlegovat Polono;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Polona je tako fejst punca, da ne bi upala. Frišna mi je bolj sumljiva, njo lahko kdaj požgečkava.

    OdgovoriIzbriši
  3. hihi, srečala obe in ju imam na sumu, da živita skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  4. ....jebela cesta ta moja tipkovnica!!!
    uradni tekst se glasi

    bejbi, mal me zezata

    OdgovoriIzbriši
  5. in Sandra bi vedela, da se jebelacesta napise

    je bela cesta ,

    tako da bom se to popravila

    OdgovoriIzbriši
  6. jebelacesta ima čisto drug pomen kot cesta je bela;*

    OdgovoriIzbriši
  7. Yeyanje je veliko bolj razumljivo od zezanja, ker je točno to - namerno popačena resnica. Kar se pa tiče bele ceste ... oblikovalci vidite svet v barvah in jebelacesta je seveda bela. ;)

    OdgovoriIzbriši