sobota, 08. december 2012

Ena pravljična


Zvezdica Zaspanka pri Kosobrinu
 
Zvezdica Zaspanka je spet zaspala in odločila se je, da gre na Zemljo. Ko je prispela in zavila v gozd, je prišla v Kekčevo deželo. Srečala je Kekca, Pehto, Bedanca in Kosobrina. Odločila se je, da gre s  Kosobrinom. Tam je bil tudi palček David, ki je bil Kosobrinov najboljši prijatelj. Zvezdica Zaspanka je postala kuharica. Živeli so srečno do konca svojih dni. Konec.

Časi se spreminjajo. Naša slavistka je želela, da napišemo spis z naslovom: Otroci se rodijo staršem v veselje in Bogu v čast.

3 komentarji:

  1. čisto me je zaintrigirala ta eklektična Zaspanka...koliko poti in izkušenj je še pred njo, iz kuharce v kuharsko zvezdo pa pol Zvezdičina Shiny Cookbook, Zaspanka on Velika Planina pri Kekcu za Christmas...pop, pa smo tam...

    vaša slavistka me skrbi, ker je ziher glasovala po naredbi;)

    OdgovoriIzbriši
  2. LOL

    Eklekticizem je zame sinonim za Woodyja Allena in on je pomalem moj Bog, slavistka iz otroštva pa . . . zgodba o tem, kako ljudstvo nima vedno prav. Prav nasprotno.

    OdgovoriIzbriši
  3. čakaj,čakaj, to pa ni fer! Vaša slavistka je bila pa nabrita. Mi smo namesto staršem v čast/bogecu v veselje dobivali "moja pot v šolo"

    OdgovoriIzbriši