torek, 13. november 2012

Naša mokrota

Nevihtno nebo, mokra trava in nas pet. Kras.

6 komentarjev:

  1. zadnje dneve spremljam vso to povodenj le po teveju (našo in sosednjo) in zanimivo da se ponavlja lansloletni scenarij. tu in tam.
    Zakaj?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mah, jaz sem razvila eno teorijo o večno trpečih Slovencih, ki brez teh muk sploh ne bi vedeli, kaj počet, ampak mislim, da v tem kontekstu ne bi bila pravilno razumljena. Sočustvujem z ljudmi, ki so ga naj..., brskam po omarah, če imam kaj za donirat. Ampak se sprašujem isto kot ti in se spet vračak k svoji teoriji. Žal.

    OdgovoriIzbriši
  3. Drugače pa naslov te objave sloni na Pahorjevem romanu Moje suhote in ne na poplavah.

    OdgovoriIzbriši
  4. upss, sem čisto mimo udar'la;)
    eh, jaz sem bolj orientirana na RAI in tam je živa tragedija /že po befeltu...čeprav je res neverjetno, da se ponavlja en in isti scenarij in ljudje umirajo<???)
    ok. Suhote.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako čudovita fotografija ruja. Sploh nisem vedela, da cveti!
    Moker Kras. Sliši se kot oksimoron, a fotografije dokazujejo nasprotno.

    OdgovoriIzbriši