torek, 18. september 2012

Zjutraj blizu Ljubljane

Vse tiho je bilo. Voda je zalila zemljo in tako naglo hlapela v zrak, da sem težko dihala. Meglice nad barjansko ravnico so se grozeče vlekle prek Krima tam zadaj. Nikjer nikogar, samo jaz in Sv. Ana in Jezero.

Eno od prvih res hladnih, pozno poletnih juter se je že čez nekaj ur prelevilo v krasen, s soncem obsijan dan. Pozdravljena, jesen!





12 komentarjev:

  1. Odličen opis in slike. Jaz sem prav zaljubljena v jesenska megličasta jutra :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala.

    Samo kaj, ko megličasta jutra v centru niso tako lepa kot tista na Barju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ampak ob Koseškem bajerju je slutiti lepoto megličastega jutra ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. a ni fino, da lahko, vohaš, gledaš in dihaš tako jutro.
    center pa je samo optional;)
    pred kratkim sem odkrila zgodnja jutra... nič tako dramatično zapeljivega kot Barje...preprost sprehod s pasuljo pred službo (za moje navade in metabolizem strašansko zgodaj), sami, v družbi rac, čaplje, male nutrije, ki ponovi vajo zu mojo cucko vsako jutro na istem mestu, vonj borovcev in gladka motna voda kanala.
    dihanje-

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo tenkočutno in romantično. Opis in slike. Prava lepotna enrgija za cel dan. Martita

    OdgovoriIzbriši
  6. @Tina: S povdarkom na slutiti. :)

    @Matilda: Fino, res fino. Ko bi jih bilo več.

    @martita: Zmorem tudi bolje. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. lepo, res. takole vidiš čar jeseni:)

    OdgovoriIzbriši
  8. MB, saj mi je zal, da je konec poletja, ampak menjavanje letnih časov ima definitivno svoj čar.

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni osebno je jesen najlepša, najraje pa imam poletje. Sliši se mogoče smešno, vendar tako je.
    Jesen mi je lepa, ker imam rada obarvano listje, obožujem nabiranje kostanja, trgatve so mi ena taka fajn stvar in pa temperature so idealne, sploh če se gibajo tam okrog 25 stopinj.
    Super fotke - s pridihom jesenske meglice.

    lp, maja

    OdgovoriIzbriši
  10. @Miren, thanks a lot.

    @mikstejp, hvala za prijazne misli in obisk na blogu.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepe slikce in besede, mahec bi kar pobožala. Jaz in Sv. Ana in Jezero bi prav lahko bil naslov knjige. :)

    OdgovoriIzbriši