nedelja, 02. september 2012

Prenasičenost





Pesem, film, film.

9 komentarjev:

  1. predlagam garažno razprodajo ali pa en miken ekstra studio (kje, pa nekje v vzporednem svetu ali predsosbi...)

    OdgovoriIzbriši
  2. haha, so familiar...vse nabasano:S

    OdgovoriIzbriši
  3. hja, če spraviš leposlovje na kindla se že fino pozna... ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Stanje je precej katastrofično, glede na to, da so nekatere knjige že mastne od jedilnega olja, na knjižnih policah so v dveh vrstah, pa še v otroški sobi jih imamo in v škatlah v omarah.

    Ampak so mi vse zelo ljube in se ne bi mogla ločiti prav od nobene.

    OdgovoriIzbriši
  5. meni so pa knjige naložene po stanovanju strašno všeč. če to ne da prostoru duše :) ampak verjamem, ko je preveč, je pač preveč.

    OdgovoriIzbriši
  6. ne po količini knjig ampak po odnosu do njih se kaže koliko so ti ljube...kajne?

    OdgovoriIzbriši
  7. itak je važna vsebina. pa kaj pol, če so malo od olja. to še ne pomeni, da mami Sandra nima lepega odnosa do njih. bolj me plašijo tisti, ki se delajo itelektualce s kupi knjig na policah, prebrali pa niso nobene.:P

    OdgovoriIzbriši
  8. Juhej!!!
    Sem mislila, da je samo pri nas tako.
    Ob tazadnji fotki pa sem si sploh oddahnila :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hej-hoj! Tako kot pri nas doma. Le da je pri tebi bolj pospravljeno.
    Komplimenti s severa!

    OdgovoriIzbriši