ponedeljek, 24. september 2012

Moj razgled

Tam gori na hribčku stoji hiška. Taka lična, kamnita.

Tam v hiški nihče več ne prebiva.


Tam pred hiško samevajo fige, trte in oljčni nasad.



Tam doli pod hiško se svetlikajo soline. Moj najljubši pogled na zaliv.

11 komentarjev:

  1. Krasno! Tista fotka s pajčevinami se mi zelo dopade! :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hiška za 'met, z razgledom vred ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Ej, ta hiška je pa ZELO podobna moji idealni hiški.
    Peti red do morja, pa fige pred hišo.
    Kaj češ boljšega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Aha, Sandra bi tudi imela tako hiško. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. upam, da je hiška:
    - dediščina tvojega pokojnega mrzlega strica
    - je na dražbi in si ti edini kupec
    - ne ve zanji nihče in preživljate prelepe vikende "na črno"

    Pred nekaj tedni sem vandrala po Zg. Seči in našla mojo idelano hiško /zapuščena in zaraščena/, tale tvoja pa mi je še misterija...nisem še raziskala;)

    Aj, koliko nas je, ki so nam take lepotice idealne in koliko jih porušijo in čezenj zgradijo "idealne hiše"

    OdgovoriIzbriši
  6. @matilda, zgornja Seča je krasna. Lokacijo ''moje'' ti ne izdam, zavistno jo bom nosila s seboj, dokler je ne dobim na dražbi, za katero ne ve niče razen mene.

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisem še utegnila pokazat moji ekspertinji;) aka seški domorodki ampak ni frke, da bi ti kdo skakal v zelje, bom vesela, če bom mela za ikejine stole, ko bom gnezdo pletla;)

    Zmeraj pa uživam, ko najdem kako tako Trnjulčico, da vizualizoram njeno prebujenje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite fotografije. Sploh ta s stopnicami in pajčevino ima nekaj....

    OdgovoriIzbriši