ponedeljek, 13. avgust 2012

Poletje, ki se izteka

1. Mali zajtrk v dvoje
2. Sladoled, tortica in sendvič v starem mestnem jedru
3. in 4. Kamfest
5. in 6. Živalski vrt

Poletje, ki se izteka.





7 komentarjev:

  1. že 100x sem hotela vprašat, pa ko je ravno prilika...imate letos tudi vrt?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, letos ni vrta, ker so se prijatelji predčasno vrnili iz ZDA. Ni jim pasal tamkajšnji način življenja. Pa tudi sicer sva z možem uvidela, da nisva vrtičkarja. Prijatelji so nama sicer po vrnitvi ponudili pol vrta, ker je njim prevelik, pa sva odklonila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aha. No vsaj to je super, da ste dobili eno leto "poskusno" vrt in videli, da to ni za vas:)

    OdgovoriIzbriši
  4. a veš da sem tudi jaz ugotovila da vrt ni zame...in sem ga posodila sosedu, in prav na mojem delu mu rastejo najlepši paradajzi

    OdgovoriIzbriši
  5. @sraka, za koliko provizije sta se zmenila? :)

    OdgovoriIzbriši