petek, 27. julij 2012

Počitniške - četrtič







8 komentarjev:

  1. Fenomenalne fotke - ob njih kar (po)doživljam Portugalsko in njen utrip. Sama sem bila navdušena nad različnimi vzorci ploščič, ležernostjo ljudi, ki posedajo na pragih, mulci, ki se igrajo na ulici ... Enkrat mi je v trgovini en stric, ki je bil verjetno prodajalec in lastnik trgovinice v eni osebi, kupljeno sadje zapakiral v rjavo papirnato vrečko (tisto bolj grobo - pri nas jih že dolgo več ni)...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, tamalamala.

    Portugalska je obtičala v času in prostoru. To je za turista romantično in lepo, za mnogo domačinov pa žalostno in usodno. Na jugu Portugalske je menda brezposelnost že 80%.

    OdgovoriIzbriši
  3. žalostno res. Portugalska že tako v sebi nosi neko noto žalosti, verjamem da je v teh časih še huje... Tudi jaz imam na Portugalsko krasne spomine, saj sva šla z možem tja na poročno popotovanje (dobesedno popotovanje podolgem in počez) in še zdaj po nekaj letih lahko rečem, zame ni lepših krajev kot so na Portugalskem...meni so v spominu ostali majhne brivnice, čistilci čevljev in prodajalke rib na ulicah, male kavarnice, pasties de belem....

    OdgovoriIzbriši
  4. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. MB, brivnice so res fantastične. Mojemu možu je zelo žal, da se ni šel uštimat v eno izmed njih. Pasteis so pa itak zakon.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo, tole ste pa šli deleč na dopust. Z avtodomom ali letalom? Al ste kar z avtom šli tako daleč?

    OdgovoriIzbriši