nedelja, 29. julij 2012

Nešečistozadnjič








8 komentarjev:

  1. tvoje krasne fotke so mi polepšale teden, z veseljem pogledam vsak nov paket:). Kot bi se za nekaj trenutkov preselila v lizbono. res lepo. ste bili še kje drugje?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, MB.

    Bili smo še v Sintri, mestecu gradov, pa na skrajni točki Evrope in v letoviščih kot so Cascais in Estoril. Vse v radiusu 1h od Lizbone.

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj mož je na eni od slik prepoznal Estoril, v Cascaisu sva pa midva takrat "stanovala", kar pri eni portugalski familiji:) Sintra je tudi zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne boste se me rešili tako zlahka, haha.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kar daj si še duška. Tele slike so pravi balzam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. potovanj in njih posledic (fotk) ni nikoli dovolj ( meni) in sem tudi ena od Unih, ki še zmeraj prisegajo na albume (čeprav že dolgo nisem nobenega vkup sestavila...ampak gška odisejada je že skoraj pripravljena), jih pa imam vse poleg postelje in so pogosto listani.
    tako.

    OdgovoriIzbriši