petek, 04. maj 2012

Jakna


Hvala Tini, ki me je sprejela in odpredavala tri hitre tečaje šivanja v eni uri. Menda bi za začetek lahko izbrala kaj lažjega. Se popolnoma strinjam, Tina. V bistvu sem več parala kot šivala in raje sedela na kavi kot za šivalnim strojem. In jakna je bila mišljena za prehodno pomladno obdobje ... ki ga itak ni več.

Kljub vsemu, neskončno vesela sem, da je jakna končno narejena in da je lepo uspela. Ha!
__

I've sewn a jacket for my eldest daughter. Thanks to Tina I've made it further than the initial stitches. Here it is. I'm so proud.

7 komentarjev:

  1. VAU. :-)

    HUJJJJJJ :-)

    (in Tina rula kot svetovalka)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo mami šivilja :) Zdaj pa naprej.. poletne jaknice je še lažje šivat in če ne boš vadila, boš pozabila oz. izgubila občutek.. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa sej ti si prava majstrica! :-) Le tako naprej!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. I am impressed!!!
    BRAVO!
    In pravzaprav sem jaz na začetku šivala tudi težje stvari, pač ker ne veš kaj te čaka!
    To, da več paraš kot šivaš, je pa vedno isto. Osnova šivanja je, da znaš čim hitreje sparat:)))
    Pozabila si priložit sliko knjige, po kateri si to izdelovala, ker to je pa še najpomembnejši del. Res svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj. joj, pretiravate. (še, prosim!)

    Aja, knjiga, po kateri sem se lotila šivanja, je v JAPONŠČINI. Evo, zdej vidite, da je bila Tina res super inštruktorica. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, super kroj in super izdelek!

    Tino moram povabit kaj na kavo, ker sem se po dolgih letih spet lotila šivanja in že malo obupujem :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. well done ... I wish I could do it !

    OdgovoriIzbriši