ponedeljek, 09. april 2012

Piran na ta pirhast ponedeljek

PhotoShake
PhotoShake
PhotoShake
PhotoShake
Groza ... Fotoaparata sploh ne vzamem več v roke. Telefon in gremo. To vsekakor ni v redu. Mojster dela vajo, vajenec pa sploh. Moram nekaj ukrenit.
__

These days I seldom take my camera with me. Who needs it when the iPhone is around, right? Not very pleased about that, though. Need to go back to the old ways.

7 komentarjev:

  1. hehe, mačor pa ima en pogled:D

    OdgovoriIzbriši
  2. o, Piran...vedno fajn

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem zadnjič na sprehodu mojemu jamrala, da bom rabila boljši telefon, da bom lahko kar s telefonom fotke delala, pa me je malce bolj grdo pogledal in rekel, da bom kar fotoaparat s sabo morala nositi... ker telefona novega samo zaradi tega ne dobim. Mogoče ima pa prav. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Še ta boljši canon nima instagrama, ergo phone rules!

    OdgovoriIzbriši
  5. Piran je mesto, kjer sem hodila v srednjo šolo, in tudi sicer ga imam zelo rada. Ima eno posebno karmo.

    Instagram je itak de best, ampak analogni fotič je še vedno de bestest. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. No, po novem ima celo Facebook Instagram, tako da ... :-)

    OdgovoriIzbriši