nedelja, 11. marec 2012

Pomlad je tu

PhotoShake
Virozo smo preboleli, pomlad je tu, komaj čakam sveže narejen sladoled. Lešnikov, če je le mogoče.
__

Spring is here and I can't wait to buy the first ice-cream this year.

9 komentarjev:

  1. Hej, tudi moj najljubsi je lesnikov. Pa ga nikoli vec ne bom smela jest, nikoli, sploh... Boli. Smesno, obzalovanja ne izhajajo samo iz preteklosti, obesajo se se celo na prihodnost. Kaj bi rekel g. Mali, ha? Lp,n.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojoj. Upam, da boš strast do lešnikovega sladoleda s čim nadomestila.

    G. Mali bi rekel, da glejmo v zvezde in se smehljajmo ... in vse bo ok.

    :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Če boste prišli kaj na Gorenjsko, se ustavite v Radovljici. V starem mestu je slaščičarna Vidic. Tam delajo tako slasten sladoled, da se z besedami ne da opisati. Njihove lučke so super, moji pinčki prisegata na domačega jagodnega (ki se mu, kot se za Radovljico spodobi, reče Micka). Meni je najljubša domača nutela, pa tudi medeni sladoled (mislim, da se mu reče kar Radovljica) je slasten.

    Lešnikovega imajo pa iz "Randevuja". Je tudi dober:) Ampak čez avtohtonega ga ni:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Privošči si ga za lojstni dan! Vse dobro ti želim naj te starost ne bije prehudo ;-)
    LP,
    scrklanka

    OdgovoriIzbriši
  5. Prilagam še vejico, ki mi je zgoraj ušla. Ups.
    ,
    scrklanka

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdravljeni, zelo lepe fotke! Na vašem prejšnjem blogu sem videl posnetke Ljubljane z Ljubljanskega gradu iz decembra 2009. Zanima me, če imate te slike tudi v večji resoluciji - z vašim dovoljenjem bi jih uporabili za izdelavo fotomontaže za arhitekturni natečaj za novo stavbo knjižnice NUK. Če bi bili pripravljeni za sodelovanje, me prosim kontaktirajte na crnyus@hotmail.com.
    Lep pozdrav, Nejc

    OdgovoriIzbriši