sobota, 11. februar 2012

Palačinke za zimske dni

Palacinka z marmelado
Palacinka z nutelo

Do poletja je še dolga. Malo podkožne maščobe nobenemu ne škodi.

__

Summer is no way near. We need pancakes to keep us going.

19 komentarjev:

  1. Človek lahko samo enkrat ugiba, kaj počnem ves dan, haha. Nekdo mi je rekel, da je iPhone igračka za moške. Vsake toliko prečekiram, če mi je zrasel ... saj veš kaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Palačinke pašejo v vse letne čase + marmelada, najraje domača češpljeva (pakšna s kožicami!), količino porabljene maščobe je obvladljiva z uporabo 'ta prave ponvice ツ

    ,___,
    [O.o]
    /)__)
    -"--"-

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, domače marmelade so taboljše. Slivove mi je že zmanjkalo, marelične pa sta še dva lončka. Neglede na kvaliteto ponvice, olje mora bit ... da so super sočne.

    OdgovoriIzbriši
  4. MMmmmm, dober tek. In hvala za idejo:)

    OdgovoriIzbriši
  5. He he, jaz sem jih tudi včeraj delala ... Samo da jih moj dragi je z nutelo ali kikirikejivm maslom, jaz pa nanje nasujem dušene šampinjone s smetano in materino dušico ... Njami.

    OdgovoriIzbriši
  6. na maslu imajo čisto drugo rahlost in noter pekmez, tisti od Podravke...ampak nanje lahko pozabim, ker sem trenutno na skidanju podkožne maščobe in nikjer ne piše enkrat na teden palačinke...niti z materino dušico:I

    OdgovoriIzbriši
  7. jaz prisegam na limono in sladkor...njami

    OdgovoriIzbriši
  8. O, ravno danes sem jih jedla. Prisegam na nutelline, če pa te ni pa na skutine. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ko te po sanjkanju na lokalnem hribčku čakajo tople palačinke od mame in domača breskova marmelada je nedeljsko popoldne popolno :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Moje so pa z nutello in kokosom ali zdrobljenimi piškoti ali krokantom:)

    OdgovoriIzbriši
  11. LOL

    Materina dušica, ja ...

    MATER, so dobre ... prDUŠAm se, da je tale tazadnja.

    OdgovoriIzbriši
  12. No ja, sodobne kuharice seveda lahko uporabite timijan (izgovori se "tee-mee-yan" in ne "ti-me-jun")

    OdgovoriIzbriši
  13. Očitno so palačinkasti dnevi - mi smo jih tudi delali v soboto! Na pikici kokosovega masla - pomazane ene z Nutello, druge z domačimi marmeladami (od ribeza do marelic), njam!

    OdgovoriIzbriši
  14. (Joj, pa sem res stara. Pravilno je seveda:)

    Fensi bejbe ziher mate App za timijan.

    OdgovoriIzbriši
  15. Mi je bilo tega treba?
    Zdaj hočem, pa tudi jaz palačinke!

    OdgovoriIzbriši
  16. Em ... ne vem, kaj je App za timijan, vem pa, da če mojemu ljubemu telefončku rečem: ''I love you'', mi on odgovori:'' All you need is love and an iPhone''.

    LOL

    Palačinke in timijan so tu sekundarnega pomena.

    @Frišna, pol ure iPhona na dan odžene željo po palačinkah stran.

    OdgovoriIzbriši
  17. App za timijan je nekaj, kar mora imeti vsak od nas. No, razen losulj, ki uporabljamo materino dušico, pa potem ni sile. Meni jo prinese nek android, menda dober kerlc.

    OdgovoriIzbriši
  18. ...še ena mi je ostala od včeraj. Moj trip: marelična marmelada, Podravka, Namazana na palačinko, ko je palačonka še na ognju...

    ...in zdaj se grem igrat z Iphonom, da preženem misel na palačinke

    OdgovoriIzbriši