torek, 17. januar 2012

Nekaj fotografij zadnjih dni


1. Moji novi rastlinici. Obožujem njune nenavadne liste.
2. Po dolgem času fičo.
3. Hodnik v Križankah. Čudovit v svoji nepopolnosti.

12 komentarjev:

  1. Haha, nisem vedela, da se tako reče tej rodbini (tenk ju, guru)

    (sklenjene roke in priklon)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aha, ti torej ne bereš bloga svojega lastnega guruja? Čas bo za drugega ... :P

    (res sta lepi rožci :-), Madame.

    OdgovoriIzbriši
  3. Seveda berem, 'lejo. Ampak una tvoja fotka je bila drugačna od mojih rožic. Oziroma, nimam jaz tako speedy lajtunge kot nekateri ... khm ... da bi pokupčkala rastlinice med sabo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kar je še huje, nisi me vprašala za gurujski bančni račun :-D, kjer sprejemam prispevke za ... ohranjanje vesolja v neravnovesju (ker se drugače nihče ničesar ne bi naučil in bi vsi samo igrali Jezne ptiče)...

    Tole o sočnicah sem prejšnji teden nehote ujela na spletu, tudi jaz nisem vedela, da se jim tako reče, me pa tudi privlačijo ...

    Madame, ko pridem v LJ, boste izvedeli med prvimi :-) Do rakrat pa veliko sreče pri iskanju bejbisiterke - stavim, da tatuji pomagajo :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. LOL

    Ne zaupam in ne nakazujem sredstev ženskam, ki ne nakupujejo, to ni zdravo. Ostajaš pa moj duševni - posteljni - guru. Tisti, ki bere to izven konteksta, naj nikar ne sklepa prehitro.

    Ob prihodu v LJ te pričakam z vsemi državniškimi častmi. Šifra: trenirka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ok, bomo videli, kaj se mi bo sanjalo o tebi ... Še dobro, da ne govorim v sanjah :-)(Kontekst: ker vidim v prihodnost, bi jo v tem primeru pripovedovala napačni osebi v napačnem jeziku. Samo to.)

    Trenirka velja, bom prinesla štafeto. Vaše in naše nor- ... mladosti?

    Meh, raje prinesem vrlik pir.

    OdgovoriIzbriši
  7. Velik pir in zelenjavno klobaso, haha.

    Em, ne, hvala. Kulinariko prepustite meni. Tudi veliki učitelji se učijo od malih mojstrov. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelenjavno klobaso 8O ????? Ojej, niti pomislila nisem na to ... LOL LOL LOL že sliši se skrajno ... grozljivo ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Anede. :)

    Čisto zares. Nujno javi, ko prideš, da mami sandra časti kosilo in ti predstavi varuško s tatujem.

    OdgovoriIzbriši
  10. ta mesna te rastline so tudi moje najljubšejše. in lsika je krasna. res.

    OdgovoriIzbriši