sobota, 28. januar 2012

Jaz telefon


Sodelavki povem, da sem ponosna lastnica novega iPhona. Počutim se mogočno, šopirim se kot pav v času parjenja. Dovolim ji, da se me dotakne in postane moja najboljša prijateljica. Ona pa odvrne, da z veseljem, če ji razložim, kaj to sploh je iPhone.

22 komentarjev:

  1. Hahaha, realna :) oprosti, zelo te rada berem, zelo si mi všeč, ampak na tole pa se prav moram smejat :) čist prav ti je :D hahaha :) taka... realna in prizemljena :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prizemljena v sekundi, haha. Ampak na krasen način. Še zdaj se nasmejim, ko se spomnim pogovora.

    Hvala za obisk in pohvalo.

    OdgovoriIzbriši
  3. http://theoatmeal.com/comics/apple :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz ponosna lastnica iPhona. Vsi se delajo norca iz mene, ker sem si ga želela, ker apple pa res dela. Ja, ja pa ne moj. Jutri gre na servis. Naj ti tvoj bolje služi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hm, mene pa matra jazStrok 20 GB kot darilo za valentina. Od mene zame, se razume, dragi za Jabolko niti slišati noče :-)

    Kdo tukaj z jazStrokom 20 GB na servisu po 3 minutah uporabe? :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tanja, ne boš verjela - ali pač - moj je tudi že šel v reklamacijo. Po prihodu domov s tako hudo bejbo kot sem jaz, mu je zastal dih - od sebe ni dal niti glasu. Čez en teden dobim novega. LOL

    Draga losulja, moški že od časa Stare zaveze dalje zelo pazijo, da se izogibajo jabolkom vseh vrst. Rokovanje jabolk tako ostaja ženska domena. ;)

    Če želiš, te prijavim na šolsko tekmovanje v kreativnem pisanju. Glavna nagrada: jazStrok. Komentar ene dijakinje: ''Ah, brezveze, jazStrokov imam že troje.''

    Predlagam nagrado v obliki izleta na Šmarno goro vsako jutro pred začetkom pouka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hm, jaz svoja jabolka vseeno raje prepustim nj- ... OK, pustmo to, če tvoje dijakinje res berejo.

    jazStrokov mam tudi jaz že dvoje, prvi je dober samo za hamplanje (aka trening na gospodu Krostrenerju), ker je premajhen (iiiii), drugi pa po 6 letih izgublja viril- ... moč. To se mi ne zdi prehitro, poleg tega, da 8 GB ni dovolj :-)

    Zadnje čase mi nič več ni dovolj,ojoj. Ampaj jaz telefona pa ne bom kupila, pravijo, da se takoj pokvari :P

    OdgovoriIzbriši
  8. jaz se tolažim z androidom Galaxy Mini. Na to gledam kot na neko uverturo, ker.... Nekega dne bom tudi jaz iPhone :)

    OdgovoriIzbriši
  9. starejša generacija dela kot se šika :)...jazStroka (oz. jazMajhnejatekitovalitjulnjev)nimam v lasti

    OdgovoriIzbriši
  10. to pa je tko, ko "babnce" gledate samo na zunanjost. Je že lep in oh in sploh, sam kaj ko ti pa ne dela.... To je tko, kot da bi hodile z manekeni, ki so lepi in super fensišmensi, ko pa usta odprejo, so pa kot megla..haha

    Android je pa obratna situacija, tak da.....

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma ne. Tale babnca je sprobala tudi nekaj drugih mp3-plejerjev, pa ga niče jazStrok, trenutno. 20 GB in uporaben displej, to je točno to, kar rabim, ker se mi je nabralo muske, za katero rabim uporabno funkcijo iskanja.
    Drugače pa sem srečna lastnica prastare Nokie z nekaj osnovnimi funkcijami in pametnega fona z Androidom, pa uporabljam samo Nokio, če se le da. Pametni foni so mi prepametni.

    OdgovoriIzbriši
  12. niče jazStrok = ni čez jazStrok (sori, tipkovnica me zeza)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja, androide zelo hvalijo.

    Ta spot mi je kul: http://www.youtube.com/watch?v=FVkH9Hgvda4

    Ampak jaz sem pleh pi+++, priznam. Padam na lepoto - na i lepoto. In komaj čakam, da bom sprobala Instagram na mojem novem novem iPhonu. Ko pride ... z reklamacije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja hud spot!
      Sam jaz sem taka zvesta in res v precepu. Če sem zvesta, pol ne morem menjat operaterja, sam bogata pa nisem, tko da ne morem met I lepotca. Hmmmm...

      Izbriši
  14. Sandra ne zameri, ampak tale tvoja najboljša prijateljica "to-be" je pa res nadvse kul. Vsaj za tako starinsko starino kot sem jaz.

    Ne štekam, zakaj je gladko spoliran gehojzl z obgrizeno jabko tko fejst, ampak mogoče se mi bo vsaj malo pričelo šajnati, če bom še vsaj pet let vztrajno bral Crnkoviča. Ali pa tudi ne, ker mogoče ne bo več pet let zdržal na mrtvih drevesih, jaz pa medtem še ne bom prešaltal na obgrizene jabke. :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. No, zdaj vsaj vemo, kdo je na Lotu zadel.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čisto preprosta matematična kalkulica:

    Telefon: 1 evro
    Naročnina 20 evrov
    Mesečno doplačilo za telefon: 28 evrov

    Skupaj: 48 evrov fiksnih stroškov mesečno v naslednjih dveh letih. Manj kot trenutno preplačujem Mobitel.

    Kdo je zdej tu bogatun, ki je zadel na lotu?

    In od kod se jemlje ta pregovorna slovenska foušija?

    OdgovoriIzbriši
  17. Jaz jo, foušijo namreč, na levem rokavu nosim.
    Zelene barve je in ima lepo obliko Rozete, kot se slovenski nacionalni simbol spodobi...

    (ker pa imam v sebi tudi saracensko kri, bom pridala):

    ...IN jih te lepe, ročno vezene Rozete, v foušljivo zeleni barvi, tudi prodajam, po ugodni ceni, 3 za 2!! Cena? Sitnica!

    OdgovoriIzbriši
  18. Vsak se s vojim zlatom kiti. Eni pa hočemo vse.

    Če je cena ugodnejša od 48 evrov mesečno za najem, rabo in razkazovanje v javnosti, vzamem.

    OdgovoriIzbriši
  19. No tko bom rekel...iStore (al kaj že) zna bit zabavna in draga zadeva. ;)

    OdgovoriIzbriši