sobota, 21. januar 2012

Cucki

Ravno sem legla na kavč, da malce spočijem betežne sklepe, ko me je milostno pogledal z velikimi rjavimi očmi in mi dal tačko na trebuh. Ker ni bilo staršev doma, sem cucka peljala ven jaz. Jaz, ki imam najrajši tiste živali, ki me gledajo iz otroških slikanic. Odprl se mi je nov svet. Postala sem sprehajalka psov. Sončni zahodi ob morju so zakon. In cucki se občasno obnašajo kot krave - pasejo se. Kdo bi si mislil.

11 komentarjev:

  1. hihi, mi našemu zaradi vztrajnega pasenja, rečemo karkoza. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem hotla našemu nabrat malo trave za domov in sem se spraševala, kako to, da se tega še nihče od domačih ni spomnil. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Your blog is fantastic and I just want to leave a footprint behind me.

    Peace & Light

    Agneta, a swedish one ,)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem upala, da boš še slikco od cucka prpopala:) Tud mi ga imamo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim, da so sprehajalci psov posebna subkultura. Naslednjič nujno tudi slika cucka. :)

    Agneta, thank you. You've made my day.

    OdgovoriIzbriši
  6. trava doma je čisto brez veze,ne pali. preizkušeno.

    OdgovoriIzbriši
  7. trava doma je čisto brez veze,ne pali. preizkušeno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Trava doma ni za cucke, draga matilda.

    OdgovoriIzbriši
  9. ldkfjčlahglsrkjbčkjaehgčoi

    OdgovoriIzbriši