četrtek, 26. januar 2012

Brez solin ne gre




7 komentarjev:

  1. Oh kako čudovite fotografije solin. Pravzaprav vse, ki si jih postavila na ogled v tem kotičku tvojega blogerskega sveta so mi ljube ... tokrat me je prešinilo, da so ostale brez ljubega sprehajalca - dedka Pavčka ...

    Vse dobro vsem ...

    Odmevčica

    OdgovoriIzbriši
  2. vedno znova prekrasne...tako soline, kot fotke

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito.

    Soline meni v mislih vedno delujejo tako skrivnostno romantične. Po pravici povem - ne znam pa vzpostaviti takšnega odnosa do njih, da bi peljala tja otroke in jim jih predstavila. Si mislim, da ni pravi letni čas, pa da sta še premajhni, pa da tam ne bosta imeli kaj početi...

    Ah. Ja. Jaz&co:)))

    Hvala. Za soline:)

    OdgovoriIzbriši
  4. No. Mislim.
    Če bi jaz take fotke delala, bi se me fotoaparat raje držal.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, punce, res sede brat vse te lepe besede. :)

    OdgovoriIzbriši