sreda, 04. januar 2012

. . .

Pred leti sva skakali okrog nonine hiše v spodnjih hlačkah, delali zvarke iz zemlje in brezinih plodov, hodili druga k drugi na rojstnodnevne zabave z lepo zavitimi darili - frizura na prečko - kasneje sva vse dni preživeli ob morju, lizali sladoled iz smetane in jagod, tiščali glave skupaj in brali poceni kriminalke, bili sošolki in se za nekaj časa razšli. Sedaj se vidiva enkrat na leto ... tik pred Silvestrovim. Veliko si imava povedati, pa tako malo časa. Premalo.

Hvala, Teja, za obisk. Nasvidenje prihodnje leto.


5 komentarjev:

  1. A so bile poceni kriminalke I Gialli Mondadori? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, ne. Tega pa nisva brali. Teja je vedno imela kej iz knjižnice. V Trst sem začela hodit po pravo literaturo šele kasneje, ko sem ugotovila, da so italijanski prevodi trikrat cenejši od slovenskih. V knjigarno Italo Svevo. Imam še zdej kartico za popuste, haha.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem bil vedno fen Agathe Christie in A. Conana Doyla. Na TV-ju pa La signora in giallo.
    V sosednjem bloku sem imel enega starejšega frenda, ki je vedno kupoval Topolino, potem pa sem še jaz začel. Vsako sredo al torek... 2300 lir...al kolko že.
    Fajn cajti ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo, jaz se nikoli nisem uspela napalit na stripe, čeprav mi jih je mama vztrajno kupovala. Moj brat jih je pa požiral.

    Ah, lire. Kje je že to?

    OdgovoriIzbriši
  5. Joooj Sandrica, sele zdaj sem videla tvojo objavo :) Zvarki iz brezinih plodov, ja - to je bilo to! Jaz trenutno delam povprecno 12-16h na dan, tako da nisem kaj prevec na internetu. But...I will be back (upam)!! Lujpki iz Singapurja :*

    OdgovoriIzbriši