nedelja, 04. december 2011

Nedeljsko prijetno








Zvilo nas bo šele zvečer, ko bodo znani izidi predčasnih volitev, haha.

14 komentarjev:

  1. Fotke, kot vedno, fantastične; svojo državljansko dolžnost ( oz. pravico) sem opravila predčasno; kaj bomo dobili,...bogsigavedi....

    OdgovoriIzbriši
  2. oh, kje imajo une prelepe ploscice? wow!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sandra, zakaj jaz na tvojih fotografijah tlakov vedno znova vidim bolj ali manj stilizirane kljukaste križe? Bi bilo dobro, da se zatečem po pomoč k ustreznim strokovnjakom? ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne boš verjel, bimbo, ampak tokrat sem jih pa tudi jaz, haha. Nujno rabiva pomoč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nedelje so sestavljene iz lepih koščkov.

    OdgovoriIzbriši
  6. V Tivoliju (park) so fotke stavb iz secesijske dobe. Priporočam en sprehod in očesno pašo! ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mmmm, bi zdej eno tortico z zadnje fotke...

    OdgovoriIzbriši
  8. Fotke v Tivoliju so res krasne.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sandra, očitno res. Za začetek bom poskusil s samozdravljenjem in alternativnimi metodami. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. @smoger: Aha, sem jih že čekirala. So pa tokrat že drugič razstavljene v promenadi. Prvič so bile enkrat poleti, mislim. Zelo poučne.

    @bimbo, ker je učiteljski poklic precej blizu čarovniškemu, predlagam, da sem jaz zadolžena za zeliščne zvarke. Če ti ne pomagajo, greva na kemoterapijo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo...še ena razstava fotk:
    'V prvem preddverju Cankarjevega doma bodo od četrtka do 2. januarja 2012 razstavljena nagrajena dela najprestižnejšega mednarodnega fotoreporterskega tekmovanja World Press Photo.'

    vir: rtvslo.si

    OdgovoriIzbriši