torek, 27. december 2011

Drugačni časi

Hodili smo po prstih, neslišno dihali, vrat nismo odpirali, da ne bi mraz prišel v hišo in skvaril testo. Z gospodinjo so vsi ravnali v rokavicah, kajti bila je na robu živčnega zloma. Peka potice na prazničen dan pač ni bila mačji kašelj. In če potica slučajno ni uspela, je gospodinja tako jokala. Aj, kaj bom pa sedaj dala na mizo, ko pridejo gostje?

Ko sem hčerki med peko potice omenila, da v receptu piše, da moramo biti vsi tiho, sicer testo ne bo dobro vzhajalo, je s kazalcem naredila krožni gib ob temenu, češ, ali se mi je zmešalo. Hja, časi so pač drugačni. Potica pa je še vedno dobra.

PS: Kje si še videl čefurko, ki ne premore trenirke in za praznike, ki v bistvu sploh niso njeni, peče potico? Jao, jao, da me vidi baka!

7 komentarjev:

  1. A pa kr toplo ste rezal? Ta je še ena za žugat.

    Lej, če boš še kdaj rabla motivacijo :DDD.

    OdgovoriIzbriši
  2. nekam malo file si dala ; (

    lp
    U.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti, nekam neenakomerno se ti izmenjujeta fila in testo :P

    (Šala, šala, šala! Meni je prvič v življenju zares uspela ocvirkovca, pa še je reku moj fotr, ki orehovo in pehtranovo vadi že ene 20 let, da je bla "malo sušna".)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri nas nismo pekli nikoli potice...ampak oblatne (oz. pri nas doma jim pravimo oblanDe). In v pripravi je bil en korak, ko si moral zmešati raztopljeno maslo, raztopljen cukr in narezane orehe pa vse v ustrezni posodi, na ustreznznem ognju, pa še mešat si moral non stop...in takrat je morala biti res tišina v hiši. :)
    Vesele praznike!
    (Pri nas praznujemo samo klasično novo leto...)

    OdgovoriIzbriši
  5. smoger, oblatne je vedno naredila naša soseda in jih potem razdelila vsem naokrog. Jaz jih še nisem delala. Sicer pa tudi mi praznujemo samo klasično novo leto, če ne zaspimo prej na kavču, haha.

    OdgovoriIzbriši