četrtek, 10. november 2011

Zeliščarka






Novi film Woodyja Allena govori o ameriškem paru, ki se tik pred poroko potika po Parizu. Medtem ko ona želi preživeti večere s prijateljskim parom, on zavrne njihovo družbo in se skozi ulice Pariza odpravi sam. Ko ves utrujen in izgubljen obsedi na stopnicah v zakotni ulici, ura odbije polnoč in mimo se pripelje oldtaimerski avto. V njem sedijo znane osebnosti iz pariške preteklosti ter ga odpeljejo s sabo. Čas se zavrti nazaj in možakar se znajde v imenitni družbi Gertrude Stein, Ernesta Hemingwayja, Pabla Picassa, Salvadorja Dalija in tako dalje. Seveda je navdušen, saj je v Pariz prišel ravno zato, da podoživi njegovo slavno preteklost.

Film je fantastičen. Jaz pa sem se med drugim zamislila nad tem, koliko velikih osebnosti prav v tem trenutku živi med nami, pa jih nisem še nikoli videla v živo, jim prisluhnila, šla na njihov koncert, razstavo, recital. In potem se je v torek zgodil recital Svetlane Makarovič z glasbeniki iz Nacionalnega ciganskega orkestra Santa v novih prostorih Lutkovnega gledališča. Z možem sva kupila karte in šla. Oba sva jokala.

Zeliščarka je naslov recitala.

7 komentarjev:

  1. Ne bom prebrala, ker grem dans v kino!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je bil film tudi ful vsec :) Se posebno stereotipi umetnikov. Sem uzivala ob tvojih fotografijah. Letos pa je bilo veliko potepanj! Kolegica iz Lizbone je tudi pohvalila fotke ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ehm...meni Woody Allen ni všeč. Eden zadnjih filmov, ki sem si ogledal je bil The Tree of life. Super zadeva!
    Trailer:
    http://www.youtube.com/watch?v=WXRYA1dxP_0

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam :) in film je bil kljub temu, da nisem ljubitelj Woody Allena super!

    OdgovoriIzbriši
  5. @Tina: Fino. Na Liffe-u, ne?

    @bRuLa: Hvala, Teja. Sem vidla novo podobo bloga. Neki si se zresnila, zgleda. LOL

    @smoger: Gledala. Super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma ne lih zresnila...malo sem sprobavala. Ampak mi ni prvec vsec, en dan se moram resno lotit :P

    OdgovoriIzbriši