petek, 18. november 2011

Všeč mi je

Moževa Anita P. danes praznuje rojstni dan. Vsi prijatelji s Facebooka ji pošiljajo lepe želje in voščila. Kar me je spomnilo na zadnji dan, ki sem ga prživela v Lizboni.

Ko sem odhajala iz Lizbone, so cimri iz hostla želeli postati moji prijatelji na Facebooku. Na ta način naj bi ostali frendi do groba. Ne, ne, ne ... Pri meni to ne gre tako. Lepo vas je bilo spoznati, super smo se imeli, želim vam veliko lepega v življenju ... in to je to. Šok, nejevolja, s-katerega-planeta-si-pa-ti pogledi in korak nazaj. Globoko sem vdihnila in se že milijontič zapletla v pogovor o tem, zakaj Facebook pri meni preprosto ne vžge. In ker ni nihče nasedel argumentom o človeški potrebi po druženju, gledanju v oči, vonjanju sočloveka, trepljanju po rami in podobnim sentimentalnih natolcevanjem, ki smo jih itak sposobne samo ženske, sem udano naznanila, da pišem blog. Tako sem v njihovih očeh zrasla vsaj za centimeter ali dva. Trem osebam je to všeč.

Moževa Anita P. bi me gotovo dodala za prijatelja. Bi, če bi obstajala. Mož si jo je izmislil, ko se je nekega večera spraševal, koliko ljudi bi sprejelo za prijatelja neznanca in o čem bi se pogovarjali s človekom, ki ga sploh ne poznajo. Še isti večer je ustvaril samsko, svetlolaso in dolgonogo Anito. Razposlal je prošnje za prijateljstvo in Anita je do danes prejela kar 130 potrjenih prošenj. Ni slabo. In ker danes slavi rojstni dan, je na njenem Facebook profilu še posebej živahno. Vse najboljše, draga Anita.

Deli z ostalimi.

6 komentarjev:

  1. jaz imam 21 let in nimam facebooka. ga ne potrebujem. za površinske odnose je potrebno tako malo truda, raje pisegam na pristna prijateljstva. lepo, da nisem edina, ki tako razmišlja.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, vidim, da je med nami še ena rezerviranka na FB. Tako pravim sama sebi, ker med mojimi FB prijatelji ni vsak, ki ga srečam na ulici in je z njim prijetno spiti kavo. Moj FB je rezerviran za posebneže.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  3. o, pa le nisem osamljena "čudakinja", ki ne potrjuje prijateljstev kar tako. Tudi sama spadam torej med rezerviranke,.. pajade, da ne moreš potrditi prijateljstva vsem ljudem iz službe, pa ljudem iz konkurenčnih firm, pa z vsemi mamami od vseh sošolk od otrok...Zanimiv post je to z Anito. Aja, vse najboljše, ane.

    OdgovoriIzbriši
  4. Še eden, ki nima FB profila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sandra, odličen zapis in razmislek. Zadržanost človeka ni nobeh greh in nobeno čudaštvo. Od nekdaj mi je bila uniformiranost neljuba, četudi ima tak kul družaben zven kot fejkbuk, pardon, fejsbuk.
    Zdaj si na mojih rejting lestvicah švignila čisto k vrhu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bimbo, upam, da ne deliš smrkcev, če zlezem čisto do vrha tvoje lestvice.

    OdgovoriIzbriši