sobota, 05. november 2011

Opravičilo, ki to ni

Razmišljam, ali naj napišem opravičilo za tako dolg izostanek, ali pa se preprosto delam, da nisem opazila, kako hitro čas beži. Pa saj je vseeno. V ponedeljek, ko pridejo počitniške fotke s treh filmov, se vam popolnoma posvetim, dragi bralci. Do tedaj pa nekaj usputnih, telefonskih. Kdor je lačen, bo jedel.



12 komentarjev:

  1. aaaaa...pasteis de nata!!obožujem jih!:) lepo, da si nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeeej...she's alive and kicking*)
    Po tej suši objav v pričakovanju nečesa fajnega..pozdravčke izza druge strani Rožnika

    OdgovoriIzbriši
  3. Tri smo. Če to ni najboljša sladica, sploh s portugalsko kavo je omamna. Komaj čakam fotke! Martita

    OdgovoriIzbriši
  4. U, lepo da si nazaj! :-)

    In kje ste se potepali tako dolgo?

    OdgovoriIzbriši
  5. Kdor je tečen, bo molčal?

    (pripomba, ki to ni)

    OdgovoriIzbriši
  6. Živjo, dekleta. Lepo vas je spret brati.

    Malo sem se sprehodila po Lizboni in okolici. Nič posebnega.

    Alcessa, točno tako. Tvoje losje oko vidi več. Kar je super.

    OdgovoriIzbriši
  7. Portugalska, moja ljubezen, in kremni kolački, moja strast... Sandra, vse ti je odpuščeno!

    Nič posebnega, praviš? Nič posebnega! Huh, prav nič ti ni več odpuščeno!

    No, morda že, če obljubiš, da boš naslednjič sporočila, da greš na tako pot, da se ti poskusim uštuliti v kovček... ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. ne moreš rečt da lisboa ni nč posebnega....ljubim portugalsko, sicer mi je severni del bližje, ampak tudi Lisboa je odlična!

    pastis de nata so pa moje male ljubezni...mmmm, samo kaj k jih ne smem več :(

    OdgovoriIzbriši
  9. Alo, alo ... malo sem hotla bit skromna, da mi ne bi bil kdo preveč fouš, pa se takoj obesite na tisto ''nič posebnega'', haha.

    Ma ste hecni.

    Živjo, Simon. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zakaj se bati foušije, to je stvar drugih:)

    OdgovoriIzbriši