torek, 22. november 2011

Ave!

Ko bom velika in bom imela otroke, bom prirejala take rojstnodnevne zabave. Tina mi bo pa pomagala.



7 komentarjev:

  1. Kaj je ta dobrota na zadnji sliki? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako rimljansko:))). Če imaš še kake škratje fotke se priporočam, ker jaz sem fotkala sam pihanje in tele Cake Popse!
    A pa misliš, da bova kdaj veliki:)?

    OdgovoriIzbriši
  3. Na zadnji fotki so ene fine čokoladne lizike. Mljask.

    Tina, fotke ti pošljem v kratkem. Velike pa ne bova nikoli. Sej je drugih že preveč, haha.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful sta mi všeč fotografiji, kjer je grozdje in zato te sprašujem:
    - kateri fotoaparat?
    - obdelava s fotoshopom?

    OdgovoriIzbriši
  5. Oj, smoger. Tu ni fotošopa. Predvsem zato, ker ga ne znam uporabljati niti slučajno. Fotoaparat je pa stari, analogni pentax na film. Film nesem razvit, negative mi poskenirajo in shranijo na ključek. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimivo. Fotka na kateri je steklenica od vina res izstopa. Tko vse je na svojem mestu, kot da je iz kakšne kuharske knjige. Polno barv in okusov.

    OdgovoriIzbriši
  7. O ja, naša gostiteljica je po poklicu arhitektka in pri njej vedno vse štima. Lepo za oko, za želodec in za dušo.

    OdgovoriIzbriši