četrtek, 15. september 2011

Vse


Z možem leživa na postelji, ko me vpraša, če sem srečna v življenju. Seveda sem ga najprej nadrla, če mu delujem kot šestdeset let stara baba, ki dela inventuro svojega življenja. Potem sem pogledala v strop in dejala, da sem danes na poti domov nad seboj zagledala jato ptic. Svet se je zavrtel, da sem za trenutek čutila rdečo kolesarsko stezo nad sabo, sinje modro nebo pa tam nekje spodaj. Začutila sem, kako zbegane so ptice, ki se zbirajo v večje jate in letijo nekam na jug. Jaz pa sem tu spodaj, nikamor se mi ne mudi in imam vse, kar potrebujem. Neskončno srečna sem.

11 komentarjev:

  1. ♥ ♥ ♥ Pa še kako res je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako neskončno lepo je prebrati kaj takega kot pa vsakodnevne jamrarije s sabo in celim svetom nezadovoljnih ljudi...

    OdgovoriIzbriši
  3. Danes se ne počutim tako kot ti, sem bila pa vesela tvoji besed in dejstva, da ti je dobro!!! Naj tako ostane!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo. In tale London by lomo mi je tud všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si ubesedila svojo srečo☺

    OdgovoriIzbriši
  6. a ima tale tvoj mož brata, bratranca, polbrata....;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ej, frajla ...
    ... a pa je pametno na kolesarski gledat ptice od spodaj in vrtet svet okoli srca in cesto in oblake mešat?
    Ptice gredo z glavo na jug, ne srcem ...
    ... zato si lahko sova, ki je doma v svojem (družinskem) deblu ...
    ... in ne delaj romantike na cesti, ce te ravno na stangi bicikla moz ne vozi
    ;)

    lp, b

    OdgovoriIzbriši
  8. Matilda ja ma....njegov bratranec je ujjjjj, ampak kot sekret - če je dobr je zaseden, ma pa brata...to se pozanimi :)hihi

    OdgovoriIzbriši
  9. Kolk lepo. Res je, kar pravi akvarij, jamrači prevladujejo in prou osvežilno je prebrat nekaj tko pozitivnega. Tudi meni fotka dopade, zelo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sandra živjo, dolgo se nisem oglasil, vendar redno (to pomeni enkrat na cca 14 dni) preletim tvoj blog, ki mi je že od nekdaj krasen. Zelo všeč mi je tvoja preobrazba iz bolj kuharskega na bolj fotografskega, čestitam ti za res lepe objavljene slike. No malo pogrešam bolj osebne in družbene teme, vendar vem za razlog zakaj se jih ogibaš, je pa lepo kaj prebrat ko te malo zanese v to smer... :)

    No to da ti napišem ta komentar pa me je nagovoril tale stavek: "Jaz pa sem tu spodaj, nikamor se mi ne mudi in imam vse, kar potrebujem. Neskončno srečna sem." BRAVO!!!
    Nekako me bolj obkrožajo ženske, ki bolj "jamrajo" in mi je tvoje zadovoljstvo res super.
    Moža pa nikar ne kregaj za taka vprašanja, ki so res posebna vprašanja, raje mu daj kejšnga lupčka :)
    Vse dobro celi družini želim.

    Gaj

    OdgovoriIzbriši