nedelja, 11. september 2011

Uhani

Uhani - earrings - pendientes - orecchini

Novi, prekrasni, kupljeni pri najboljših stojničarjih v Ljubljani.

Pleksimanija.

9 komentarjev:

  1. res lepi....

    p.s. kje se kej bRula skriva?...res rada berem vajin blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeeej, mogoče sem ti jih pa jaz prodala?! :))

    OdgovoriIzbriši
  3. @Z bRuLo je vse v najlepšem redu. Punca je v tem času, ko je ni na blogu, prepotovala pol sveta in se bo gotovo kmalu javila.

    @Vanja, mislim, da ja. V glavnem, meni ste se prou usedli v srce vi trije. Vsakič, ko vzamem uhane v roko, najprej pomislim na vas.

    OdgovoriIzbriši
  4. Škoda, da se nisva spoznali. :( Naslednjič moraš nujno zavpiti, da si "mami Sandra"! :) Hvala za lepe besede! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem jih dobila za darilo, prav take in so super!

    OdgovoriIzbriši