nedelja, 25. september 2011

Samozavest

Otroci so osnovni gradniki starševske samozavesti. Posebej takrat, ko ležiš na plaži, starejša hči gleda okrog sebe in opazi venerine obline ostalih mamic, pa te tako iznenada vpraša: ''Mami, zakaj imaš ti tako presušene joškice?''

Tudi srednja hči poskrbi za to, da moja samozavest sunkovito raste. Gleda okrog sebe in vidi noseče ženske pa pripomni: ''Mami tudi buh.''

Tretji, najmlajši, pa zmaga. Prav pregovorno me navdaja s samozavestjo. Saj poznate zgodbo o tem, da so mamice čisto zaljubljene v sinove. Pri nas ni nič drugače. Moj sine je moj najdražji, ko mi odmakne modrček od kopalk, se iskrivo zasmeji in reče: ''Lej, lulek!''

Jaz sem najbolj zadovoljna in samozavesta mati na svetu.

7 komentarjev:

  1. LOL:))
    Moja mala pa pri vratu odmakne majco pogleda pod modrc in reče: Popek!

    OdgovoriIzbriši
  2. ROFL :)
    Tile otroci so pa res zlatki :)
    Ampak kak luksuz.. da lahko poveš, kar misliš :) Nič ne premišljuješ, da bo kdo užaljen, da je kdo nad tabo, da je kdo v žlahti.. samo blekneš :)
    Drugače pa meni lahko otroci rečejo vse to, kar tebi.. da bi le zgledala kot ti :) pa sem prelena, da bi se brcnila v rit in kaj naredila za drugačno embalažo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Po dobrih treh letih dojenja so tudi moje dojke izgubile na jedrosti in velikosti.

    Potomka je na morju ugotovila, da imam nekam zgubane dojke in jo je zaskrbelo, če se že staram.

    Tudi jaz sem ena najbolj samozavestnih mater na svetu...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja a ne, kako zlati so naši mladički. Tudi meni je zadnjič prav pametno povedala "Ja mami saj vem da nisi noseča no, samo izgledaš da si..." ampak me jih imamo še vedno najrajši♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Samozavest - serijsko! :)

    Ej, ampak kakšne komentarje imate povem ve?! :P

    OdgovoriIzbriši
  6. oh, sandra, dolgo se že nisem tako nasmejala :D super mladiče imaš ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mami Sandra tole je pa za crknit smešen....

    OdgovoriIzbriši