četrtek, 08. september 2011

Harry Potter za velike

Najstarejša hči (po poklicu drugošolka) je prišla iz šolske knjižnice navdušena. Ugotovila je, da imajo tudi v šoli knjige o Harriju Potterju. Ker prvo knjigo iz zbirke ravnokar končujemo, sem ji predlagala, naj si drugi del izposodi kar v knjižnici.

Saj sem hotela, pa so rekli, da ne smem, ker je za velike otroke. Mi si lahko sposodimo samo knjige s spodnjih dveh poličk.


Draga hči, zdaj me pa dobro poslušaj. Naslednjič, ko boste šli v knjižnico, reci knjižničarki, da želiš  Platonovo Državo.

13 komentarjev:

  1. Poznamo mi take mame :-D Naslednjič boš sina poslala kupi plejboj, ker mu ne dajo gejmboja ... LOL

    OdgovoriIzbriši
  2. :)))
    Zdej pa vemo od kje M. dobi ideje za lumparije:)
    p.s. mi smo tud med počitnicami brali enko!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako me pa to pogreje!!! Sicer malo drugačna zgodba... Jaz sem v prvem razredu osnovne šole morala knjižničarki dokazati, da znam brati male tiskane črke, da sem si lahko izposodila knjigo. Mislim, da se otroci učijo brati tudi, ko kukajo staršem čez ramo v knjigo.

    V tem primeru pa... malo fantazije ne škodi, tudi mlajšim ne! Take knjižničarke niso za v osnovne šole.

    Lp, Katarina

    OdgovoriIzbriši
  4. No, naša mi je pa vedno znova težila, če sem knjigo, po njenem prepričanju, (pre)hitro vrnila nazaj v knjižnico...češ, da tako hitro pa res nisem mogla prebrat...grrrr

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem jih tudi vedno slišala (nisi prebrala, to ni zate ...). Najbolj užalil me je stavek, da ni dobro toliko brati :-( (pri vsem tem pa sem bila glede zunaj preživetega časa pravi ... superman. Televizija ipd. pač ni bila kaj preveč zanimiva)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, sem že slišala za take kjižničarke in se prav zares zgražala, ko so mi povedali podobne zgodbice.
    Ajoj, ajoj!

    OdgovoriIzbriši
  7. Žal vas ne razumem, punce.

    Jaz sem bila deležna drugačnih komentarjev: Če ne vrneš knjige do konca meseca/konference/šolskega leta, bomo prisiljeni uvesti zamudnino.

    Ali pa: Morda je že čas, Sandra, da si sposodniš dugo knjigo. (mišljeno zelo dobesedno)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zato si sedaj, ko sem odrasla, knjige raje kupim, ker zgleda, da vse knjižničarke zelo rade ponavljajo iste povedi, ko me zagledajo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Škoda, da takole komplicirajo.
    Po drugi strani - v javni knjižnici si pa lahko sposodiš kar hočeš in nihče ne vpraša, kdo bo to bral...
    majcha

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh, mene so svoj čas matrali tudi v javni (soboški) knjižnici ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Ah, včasih so bil tršice knjižničarke čist vse drugo. Moja mama (seveda knjižničarka) je recimo imela na skriti polici tiste knjige, ki kar naenkrat niso bile več "primerne" za samoupravnmo mladino...in jih veselo sposojala:D
    Bravo mama!

    OdgovoriIzbriši