ponedeljek, 05. september 2011

Bilo je v soboto

Bilo je v soboto, ko sem možu predstavila osebo, ki je napisala krasno spremno besedo k delom nekih umetnikov.

''Vaše besede so me prsunile,'' ji je čestital. Potem pa mi je zaupal, da ne bi nikoli rekel, da na zunaj tako preprosta oseba, oseba, mimo katere bi šel, ne da bi jo sploh opazil, tako pronicljivo zre v svet okoli sebe.

O, kako zelo videz vara.

Bili smo na jesensko obarvanem trgu.





5 komentarjev:

  1. Lomo....ali se morda motim? Fajn!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako pozorna opazovalka si, haha. Res je lomo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale lomo je tudi meni vedno bolj všeč. Lepo, lepo! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta pozorna opazovalka vas je včeraj videla...with a glimpse of an eye...kako ste šibali iz Tivolija mimo dvorane, ko smo se mi ravno spravljali v avto. Seveda sem najprej zaznala prikolico, potem gospoda M, potem še tebe:) Naslednjič...kar bo itak kmalu ...ti napišem SMS da smo tam

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah, ta fensi lomo... Po njegovem povratku nič več ne bo takšno, kot je bilo pred njegovim (prvim) pojavom. :-)

    OdgovoriIzbriši