torek, 09. avgust 2011

Še malo

Počitnice so super stvar, ampak pogrešam akcijo. Čez teden dni se zopet zažene naša vzgojno-izobraževalna mašinerija. Komaj čakam.


4 komentarji:

  1. Pri nas se je shladilo in začelo deževati. Ko da bom tudi jaz kmalu morala v šolo, takšen občutek je to. 10. avgusta!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tle je tudi kar mrzlo za avgust, okrog 20 stopinj.

    Anede ima konec poletja en tak magičen pridih? Počitnic je konec, spet smo doma, ampak z glavo še malo med oblaki, sproščeni, spočiti, polni elana in načrtov za novo delovno leto ... Meni je ta del leta vedno drugačen od vsega ostalega.

    Veš da sem se spraševala, kako si se odločila glede šolanja. Me zelooo veseli, da greš. Bo dr. ali specializacija ali kaj tretjega? Seveda ni nujno, da odgovoriš na to zadnje vprašanje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma meni bi pasal vroč avgust, ker bi midva potem lahko čez vikend skočila veslat in obujat spomine ...

    Je pa res, da te ogromne količine dela ne bi zmogla, če bi bilo zunaj lepo vreme ... :-(

    Ma ne, nič preveč vpadljivega nisem mislila s šolanjem: pri nas imamo eno univerzo na severu, ki ponuja študij na daljavo, torej v glavnem doma. Že kar nekaj časa me precej muči ... pravo *blush* in vpisala bi bachelorja. Ker pa praviloma veliko delam, je itak vprašljivo, ali bi naredila več kot ene par seminarjev - stvar se mi vseeno zdi vredna poskusa, ker prevajam tudi pravna besedila. Pa študij na daljavo je ena taka fleksibilna zadeva ... Dohtarja bi delala le, če bi bila doštudirala "kaj pametnega" :-) Dohtarjev germanistike je veliko preveč :-)

    Pa ti? Še kaj pade? :-) Preden boš dokončno znana samo kot mama mlade umetnice M. Ž.? :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sam res, to poletje ni bilo prou preveč razsipno s toplimi in suhimi dnevi. Sram naj ga bo.

    Ti sam študiri, možgani morajo telovadit, haha. Jaz bi tudi študirala, ampak potem bi moral dan imet 50 ur. Trenutno me delo na srednji šoli motivira, ker je vse novo, ker je nivo relativno visok, ker so tekmovanja, potovanja v tujino, izmenjave, krasen kolektiv. Ampak slišim straejše kolege, kako stokajo, da te šolstvo dolgoročno ubije. Izmozga te do konca in dotolče kreativnost. Najbrž drži. Tako da sem v velikem precepu, kako nadaljevati svojo poklicno/študijsko pot. Moj problem je, da bi se rada ukvarjala z vsem, pa ne vem, čemu bi dala prednost. Ah, mladost ludost. :D

    OdgovoriIzbriši