torek, 02. avgust 2011

Romanje

Uradno postaneš romar, če prehodiš vsaj 100 km romarske poti in svoje romanje zaključiš v katedrali v Santiagu. V Santiago vodijo številne romarske poti, najbolj znana in najbolje označena pa je Francoska pot. Romarje takoj prepoznaš po pohodniški palici in beli školjki. Palico so v preteklosti uporabljali za obrambo pred divjimi živalmi na poti skozi neoznačene gozdove, školjka pa naj bi simbolizirala posameznikov preporod. Podobno kot simbol Venere ponazarja renesanso človekovekovega duha, tako naj bi tudi romarska školjka pomenila duhovnost, čistost, ponovno rojstvo neke osebe in presežek človekovega egocentrizma.

Neke sobote smo tečajniki prehodili 5 km Francoske romarske poti in dobili približen vtis tega, kako zgleda sama pot, kako obiskana je, kako dobro infrastrukturo ima in podobno.

Kaj naj rečem ... Za romarja ravno nisem, spoštujem pa ljudi, ki so sposobni tako dolgo hoditi z vseh koncev sveta, zato da dosežejo določen cilj, pa naj bo to iz duhovnih, verskih, filozofskih ali pa zgolj rekreacijskih razlogov.




3 komentarji:

  1. Ti zlobica... Misliš, da nihče ne bo opazil sosledja zaključnega stavka, slike z oznako romarske poti in nato slike starčka s kravo. Naključje my ass. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bimbo, veš, kako se odzovejo Angleži - večni gentlemani - ko prijaviš nekaj nepovsem eksaktnega? Namesto, da bi brez ovinkarjenja dejali: ''Ma ti nimaš pojma'', gredo z roko skozi lase in rečejo: ''Weeell ...''

    In sedaj na tem mestu jaz tebi odgovarjam z ''weell ...''. Pa ne zato, ker bi ti bleknil kako neumno, temveč zato, ker JAZ niti slučajno ne razumem, kam pes taco moli.

    Čeprav, če mi že pripisuješ zlobnost, potem dovoli, da se odzovem v svojem stilu ... Vsak vidi, kar mu je namenjeno. ;)

    And now, Sir, if you would excuse me, there is an important matter I have to take care of. Grem pakirat, zjutraj šibamo k prababici v Dalmacijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav mi je. Kar sem iskal, to sem dobil. :-)
    Lepo potujte.

    OdgovoriIzbriši