sreda, 17. avgust 2011

Pepermintovanje

Ena fejst fletna dečua me je zadnjič presenetila s povabilom k sebi domov. V njen virtualni domek, ki sliši na ime Pepermint. Gotovo ga poznate.

Predlagala je, naj napišem nekaj misli za njeno domiselno rubriko 5 REČI. Seveda, absolutno. Takoj. In ker je pri njej doma vse pisano in polno sonca in ker imam tudi jaz rada življenje s taveliko žlico, je nastal zapis: Pet reči o sreči.

Vabljeni k Pepermintki po drobec sreče.

9 komentarjev:

  1. Iiiii, dve moji najljubši slo-blogerki sta združili moči.
    Super krasno, hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oj! Lušna so ta križišča interneta, se vprašam: levo ali desno? In grem pogledat oboje in še grmovje vmes in polja na druge strani. In dostikrat najdem zanimivepresenetljivenepričakovanelepe stvari in ljudi. Pozdravček!
    Neža

    OdgovoriIzbriši
  3. Včeraj sem naložila novo Ognjeno lisico - mogoče zato ne prikaže celih fotk, temveč samo do polovice, potem pa nalaga, nalaga, nalaga ... dokler ne izgubim potrpežljivosti (se pravi: zelo dolgo :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, punce, kdo bo spal ponoči od vseh teh pohval.

    Alcessa, seveda si opazila, da sem ti ukradla -ovanje. In, BTW, zadnjič me kliče prijateljica in me vpraša: ''Ej, kje si si ti naredila tisto tvoje ritno rogovje? Jaz bi tudi.'' Nesmrtna si. Takoj za Tuđmanom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvari se res spreminjajo ... Kot mulki mi je tudi vedno ratalo, da so se mi pripisovali dosežki, za katere v resnici nisem poskrbela ali pa nisem kaj posebnega naredila zanje, vendar so bili moji vrstniki velikokrat zaradi tega jezni name, sploh, če so me hvalili njihovi starši. Dandanašnji me hvalijo oboji :-)))

    (Tvoje Pepermintovanje se zdaj nalaga hitreje, mislim, da je bil problem res v Ognjeni lisici ...)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem kar zavriskala, ko sem odprla Pepermint in je pisalo Mami Sandra! Sem si rekla če ni nič novega za dobro jutro pri Sandri je pa vsaj nekaj nje na pepermintu ... Zakon, itak!

    OdgovoriIzbriši
  7. jst sem ful važička, ker imam tako fajn gostjo na pepermintu.

    in ko/če bom jaz kdaj mami, bi bila tudi rada taka. da si vzame čas. za fotkat, za opazit. <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Kot bi rekel en moj sodelavec slikar ... ''to pa zmorete samo ženske''. LOL

    OdgovoriIzbriši