ponedeljek, 29. avgust 2011

Moja fukiš nedelja

Tako je to, ko se dobijo tri babe na kupu. Prvič pogledajo na uro šele ob petih popoldan.

Mimogrede, beseda fukiš v naslovu nima nobene veze s spolnim občevanjem, temveč s čudovito barvo mojih nohtov in novega prstana, haha.









9 komentarjev:

  1. U lepo. Super fotke. BTW, kje si pa moza izgubila? Zadnje case ga naokrog lomastis bolj sama ;)

    Lp.anja

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmmmm, lajkam prstanček! Tudi nohtki so qjut, sprva sem pričakovala kakšne đelirane krmpeljce :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšne mašine si si pa ogledovala?

    Samo, da uživaš! :-)
    Po komentarju, da ste šele ob petih prvič pogledale na uro, in fotkah, sodeč ti to več kot uspeva. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Si obiskala Tiporenesanso, lepo :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Techka: Mah, to je un fotoaparat, ne vem, kako se mu reče, ko gledaš not vertikalno ali horizontalno kar z viška. Dela fantastične fotke, ampak se ga nisem upala kupit, ker je bil kar drag, jaz pa ne vem, na kaj moram biti pozorna pri tehle mašincah. Moram najprej na konzultacije. Kot ponavadi.

    @Karmen, res je, bila, si ogledala, si rekla: ''To morajo videti še moja deteta''.

    OdgovoriIzbriši
  6. O ne, nisi si kupila Lintu prstan!? Okrog mene se na polno kadi od foušije! Ko bom js velika ...

    OdgovoriIzbriši
  7. I LOVE flea markets, so many great finds !!

    OdgovoriIzbriši