torek, 23. avgust 2011

Ko se je poletje šele dobro začelo, ...




... smo šli na Bled občudovat Picassojeve keramike, namakat noge in hranit race.


... smo si privoščili zelo lahko hrano okrogle oblike.

... nekateri med nami že komaj čakamo prvi september.

Jesen?

6 komentarjev:

  1. Jesen pride kmalu, ampak ne še takoj v začetku septembra, ker takrat gremo eni še malo na dopust; potem, ko se vrnemo, se pa lahko shladi in začne tudi deževati oz. se lahko začne jesen. :)

    Fajn fotke. Tisto okostje na zadnji me je kar malo streslo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nekateri smo čustveno prilepljeni na poletje in nočemo naprej ... Sama po sebi je to dejansko novica le zato, ker to pomeni, da smo se nekateri precej spremenili glede svojega odnosa do poletja ... kar nam nič ne bo pomagalo, ko bo prišla jesen.

    Zgodi se tudi, da si nekateri vsaj za sekundo zaželimo, da bi bili Alcessa Kardashian in bi že to bilo dovolj, da bi nam folk metal keš pod noge...

    OdgovoriIzbriši
  3. Aja, vidve sta tisti, ki sta vložili kvizkota pri vremenarjih. Eni znajo.

    Alcessa, jaz sem tvoja najboljš prijateljica, malo tistega denarja boš podarila tudi meni, ne?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hihi, iskreno upam, da niste uprizorili ponovitve "dead duck day" ...
    Poletje? ... naj še malo ostane no ☺

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz komaj čakam 1.september! Moj razlog je precej egoističen:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. M: Mah, kar naj bo poletje, ampak malo hladneje. 36 stopinj je čisto preveč.

    T: Moj tudi, haha.

    OdgovoriIzbriši