torek, 02. avgust 2011

Fuegos del Apostolo

Verjamem, da vsakemu romarju paše priti na cilj, če pa ga tam pričaka še slavje, pa toliko bolje. Fuegos del Apostolo.



5 komentarjev:

  1. Super fotke! In ugotavljam, da si se res imela lepo. ;)

    Tečaj uspešno zaključen? :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Khm ... Španci pravijo, da če učitelju prineseš kolut sira, gotovo narediš zaključni izpit. :)

    Očitno mu je bil moj sir zelo všeč, ker sem naredila nivo B2, kar pomeni višji srednji livel znanja. Bravo jaz!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sploh ko spiješ en glaž al dva (al tri al štiri), gre španščina z jezika boljš ko katerikoli drug jezik, haha.

    OdgovoriIzbriši
  4. :)))

    Čestitke!

    Ti je kaj sira vseeno uspelo pritovorit v SLO, al si mogla vse učitelju pustit? ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Haha, vse sem dala za podkupnino.

    Mah, s to hrano je zadnje čase zelo riskantno hodit na letalo. V tavelikem kufru se vse zmečka, v ročni prtljagi pa itak ne smeš nič več imet zaradi varnostnih razlogov. Tako da je z mano prišla samo ena tortica, ki sem jo kupila na terminalu.

    OdgovoriIzbriši