torek, 16. avgust 2011

Benetke II

Tokratni Bienale je naravnost fantastičen. Sigalit Landau me je prilepila na tla.





(Zadnja fotka je bila posneta tik preden se je Italijanka zapletla v vrvi in podrla inštalacijo. V sobi je nastala smrtna tišina, nato pa je nek Nemec dejal: ''Now it's part of the instalation. It's even better than before.'' Vseeno smo izginili kot kafre.)

4 komentarji:

  1. Benetke sicer niso po mojem okusu, je pa Bienale RES videti krasen - veš, kaj me zanima? A je dovoljeno fotkati ali ni, pa ti vseeno rata? Tudi drugod? Na Finskem sva bili na prekrasni razstavi, pa so se ti varnostniki približali že, če si pomotoma stopil za korak preblizu in se s konico prsta dotaknil slike, kaj šele, da bi na skrivaj fotkala :-(

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra stran Bienala je tudi ta, da je osrednji del povsem ločen od mesta. Največ se itak dogaja v Vrtovih in na Arsenalu, do koder lahko prideš z barčico, ne dabi sploh stopil v center mesta.

    Razstav načeloma nikjer ne dovolijo slikat, ampak jaz se naredim Slovenko in ukradem kako fotko, haha. Bienale je pa ena izjema. Tam lahko fotkaš in snemaš po mili volji. Celo sprehajaš se lahko po samih inštalacijah ... pa tudi podreš jih lahko. LOL

    OdgovoriIzbriši
  3. Ihi, hi, hi, hi, sem se nasmejala ob spreminjajoči se instalaciji......:D Krasni so ti ogromni razstavni prostori; je res nekaj posebnega bienale v benetkah...

    OdgovoriIzbriši
  4. Verjamem, da se je pametno narediti Slovenko :-))) ... Na helsinški tržnici sem fotkala krasne keramične krožnike, ki bi jih tudi kupila, če ne bi bili v avtu dveh veslačev preveč ogroženi ... Pri ta drugi fotki me je prodajalka/umetnica začela grdo gledati: "no photos, please". Takoj sem se ji opravičila, da nisem vedela, pa se je kislo nasmehnila in mi rekla, da bi bilo vljudno vsaj vprašati. Sem že pomislila, da ji ponudim, da slike pred njo zbrišem s kartice, pa se me je očitno želela na hitro znebiti. Slike sem obdržala, ker so mi stvari všeč, vendar jih ne gledam rada, ker vedno vidim tisti zagrenjeni nasmešek ... Tja. Al majo stroge varnostnike ali pa težijo, tud če si Slovenc :-)

    OdgovoriIzbriši