sreda, 13. julij 2011

Otroško poletje







Kako zelo se razlikuje poletje mojih otrok od tistega, ki sem ga kot otrok preživljala jaz. Ves dan sem svobodno tekala po plaži, se kopala in pojedla na tone sladoleda. Moji otroci preživljajo svoj prosti čas zelo strukturirano. Edino sladoled ostaja stalnica.

4 komentarji:

  1. mami sandra, jaz bi te rada nekaj po mejlu vprašala, pa ga nikjer ne najdem. :) bi se mi lahko prosim oglasila na katja@pepermint.si?

    so mi pa znane te delavnice na fotkah, sem eno poletje delala v prirodoslovnem. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja časi se spreminjajo in mi gremo s časom kajne. Izgleda pa prav zabavno. SEveda se tudi za tekanje še vedno najde čas.

    OdgovoriIzbriši
  3. oj,
    moji dve ga preživljata strukturirano na plaži ...

    ... e vidi sad ...

    :\

    lp, b

    OdgovoriIzbriši