ponedeljek, 11. julij 2011

Krilo


Spet imam čas, dragoceni čas. Berem, šivam, hodim na razstave ... Mimogrede, na Bledu gostijo razstavo Picassojevih keramik.

9 komentarjev:

  1. Luštna kiklca.
    Uživaj v poletju.
    Hvala za info, upam, da si ukrademo kaj časa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, jaz pa s šivalnim strojem ustvarjam le bolj pozimi...

    In kako si naredila to prelepo krilo v pasu? Z zadrgo, ali kar na elastiko?

    Lepo je, res! Pa blago mi je zlo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Techka, jaz imam še vedno čisto impro ligo pri kiklah. Zgoraj je kar elastika. Ko bom šla končno na kak tečaj, se bom upam naučila šivat tudi zadrge. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozimi se lahko pridružiš meni na tečaju pri moji teti. :-) Samo, se je treba peljat v Žiri. Ampak, da bi ti pokazala šivanje zadrg, bi bilo dovolj eno srečanje.

    Tele tečaje sem tudi jst že iskala, pa mi niso bili na kožo pisani. Eden je bil cel teden dopoldan, eden je potekal bogu za hrbtom, potem pa sem se spomnila, da osnove lahko pridobim tudi pri teti. Samo kaj, ko bi mogla malo več vadit, da bi bil večji učinek. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ej, ti si polna talentov! Kikla na tebi izgleda super!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo mi je všeč kroj tega krilca ... mogoče pa se tudi sama kar en dan opogumim in poskusim :o)))

    OdgovoriIzbriši