nedelja, 05. junij 2011

Zamisel




Utrnila se mi je nora zamisel. Nadaljevalni tečaj španščine na severu Španije. Letos poleti. Srce mi razbija kot noro. Če nisem prepozna s prijavo, grem.

28 komentarjev:

  1. Če si želiš in bo še frej.. pojdi :) Dober občutek je kdaj kaj zase narest :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O carica.
    Jaz mam več takih idej. Sam za enkrat še nimam, kaj že? Jajc?

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična ideja! Jaz jo imam v planu za prihodnje leto. Destinacije še nimam. Madrid? Salamanca? Granada? Hmm, tudi sever Španije je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  4. O lej jo, lej jo, k mi je ukradla sobotne fotke iz Lumiksa :-))))

    Drugače pa kar razumem ... to izobraževalno vzburjenost :-)

    (ena losulja, ki pravi, da bo januarja začela študirati na daljavo)

    OdgovoriIzbriši
  5. oj,
    koliko casa pa tako solanje traja?
    lp, b

    OdgovoriIzbriši
  6. No, zanimivo, vsi razen enega mislite, da je to dobra ideja.

    Blajo, moja neodgovornost do družine bo trajala 14 dni. Upam. Niso še odgovorili na mail.

    OdgovoriIzbriši
  7. dva tedna ...
    ... hmm ...
    ... postfestum odkupovanje za odsotnost bi zagotovo dvignilo kaksno obrv ...

    ... ampak kdo ve, ce te je to (dvigovanje obrvi "nekaterih") ze kdaj motilo ...

    ;)

    mislim, da se bos po mejlu boljse pocutila ...

    lp, b

    OdgovoriIzbriši
  8. Haha, blajo, čitaš me ko knjigo.

    Alcessa, naj se ti želje uresničijo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala, ne bi bilo slabo, edino ... že zdaj imam malo prostega časa, kaj šele bo, če res spet začnem s študijem, poleg dela? V možganu mi kruli od lakote, moža pa ne bi rada zanemarjala - čeprav, saj tudi on ful dela.

    Nisem vedela, da človeka po 30ih tako pogosto prime, da bi se šel izobraževanje, prav presenetlo me je. Pa tebe?

    OdgovoriIzbriši
  10. Sandra, vidim, da tudi ti rada slikaš te nevarne rožice. ;)

    @Alcessa, sej je mene tudi prijelo, po 30-em ... :D


    lp, Simon

    OdgovoriIzbriši
  11. Simon: a je to neke vrste simptom? :-)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Vauu, vesela sem zate in upam, da bodo še prosta mesta. Jaz bi tudi če..... Kaj bi dala, da bi tudi sama imela tako razumevajočega moža kot ti, kajti če bi jaz s tako idejo do mojega prišla se ne bi cel teden z mano pogovarjal in naredil celo štal iz tega, pa bogi on, pa skrb za otroke pa......

    skratka, respect tvojemu!

    OdgovoriIzbriši
  13. Alcessa, jaz imam take neustavljive vzgibe od kar sem oddala diplomo in dobila potrdilo, da se znam učit. Zdej je pa že taka kriza, da se mi meša od suše. Tako da, ti se kar izobražuj, to je gonilo tega sveta. Mož bo razumel, to je enkrat ena. :)

    Simon, nisem vedela, da so strupene, so pa lepe za pop...

    OdgovoriIzbriši
  14. Točno tako: suša, da se ti zmeša. Že sama predstava, da bi se še kaj učila, me ... vzburja.

    V razumevanje dragega ne dvomim, saj se glede tega podpirava že vsa leta najinega poznanstva (tudi on je malce študiral ob delu, 2 leti, z njim sem hodila tudi na izpite - on je imel ustni izpit, jaz pa v šoping :-), bolj me skrbi moja slaba vest in potreba po njegovi družbi, za katero bi bila spet prikrajšana... Vsej emancipaciji navkljub sem jaz notranje najprej žena, potem kao izobraženka in garačica, to so moje osebne čustvene prioritete...

    OdgovoriIzbriši
  15. Te popolnoma razumem. Ampak vem tudi, da če ne potešiš želje po znanju, lahko zaškripajo vsa druga pomembna področja. Mislim, zdej ti dajem tisoč in razlog za študij, da ti bo lažje pri srcu.

    PS: Prosta mesta v Santiagu so, samo še let si poiščem. Jupije!

    OdgovoriIzbriši
  16. Princeska, stvar slej ko prej dozori, ne.

    OdgovoriIzbriši
  17. @Alcessa, lahko mu tudi simptom rečemo. Dejstvo je, da je meni že pomagalo prilest mal višje v službi zarad šolanja ob delu. ;)

    @Sandra, ne vem, če je strupena. Dejstvo je, da če cvet občuduješ s spodnje strani kakšnih pet minut, umreš ... No, nekateri tudi prej.

    lp, Simon

    OdgovoriIzbriši
  18. DRaga Sandra, le pojdi! Jest se pa ponižno javljam, da v varstvo vzamem tvojega M. Mu bom kuhala, prala, ga masirala in občudovala. Obljubim, da bom nežna z njim :-)))))
    scrklanka
    P.S. Otroke oddajta bakicam, ker tolk cajta pa vseen nimam, hehehe

    OdgovoriIzbriši
  19. Ma sem se za noža že jaz prijavla ... :-)))

    OdgovoriIzbriši
  20. Ah, ne, alcessa, pa ne boš ti zdej sam zarad tega iz Nemčije hodila. Se bom jest žrtvovala. :-)))
    scrklanka
    P.S. Enkrat naju bo Sandra sam blokirala :-)

    OdgovoriIzbriši
  21. @Alcessa, scrklanka:

    Predragi dami,

    sta več kot dobrodošli, za čuvanje otrok, seveda. Se prav gotovo ne bodo branili dveh tako izkušenih žensk, kot sta vidve. Verjamem, da sta prečudoviti pri pripovedovanju pravljic v večernih urah pred spanjem....

    drugače pa mi je ena 30+ ženska čisto zadosti, ne vem, če bi zmogel še vaju obe krotiti. Ko ste enkrat v tem klubu poberete preveč energije ;)

    M

    OdgovoriIzbriši
  22. M, brez skrbi, edini razlog, da se toliko ponujam, je v tem, da sem s svojim možem čisto zadovoljna. Če bi imela resne namene, bi jih seveda skrivala :-) Je pa res, da paše misel, da Sandro kdaj spravimo v smeh ali pa se vsaj malce zasekira zate :-)))

    (nočeš mene met za varuhinjo svojih otrok, verjemi :-) sem namreč ... obupno popustljiva in povsem brez avtoritete :-) )

    OdgovoriIzbriši
  23. Auč, tako "starostno klofuto" pokasiram lih na rojstni dan ... jao men, grem hitr še eno čokolado zmazat
    LP, scrklanka

    OdgovoriIzbriši
  24. Scrklanka, z enodnevno zamudo, pa vendarle ...

    VSE NAJBOLJŠE ZA ROJSTNI DAN. NAJ BODO OTROCI UBOGLJIVI, MOŽ USTREŽLJIV, TI PA RAZIGRANA IN NASMEJANA.

    OdgovoriIzbriši