torek, 14. junij 2011

V knjigarni




Mami, pejdi stran, da teto nekaj vprašam.

. . .

A veš, kaj sem jo vprašala? Če imajo knjigo Na kraju zločina.

? ? ?

8 komentarjev:

  1. V kateri knjigarni sta se pa potepali? Izgleda namreč precej luštno...

    OdgovoriIzbriši
  2. Knjigarna Konzorcij pri Nami. Prenovljena, razširjena, superfajn.

    OdgovoriIzbriši
  3. "A veš, kaj sem jo vprašala? Če imajo knjigo Na kraju zločina.
    ? ? ? "

    ??? Točno tako :) Mala je faca.

    OdgovoriIzbriši
  4. Khm ...

    Mislim, da vama je ušlobistvo. Vprašati se morata, od kod otrok pozna to serijo in kdo mu jo dovoli gledati. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Na vašem koncu naše lepe "kurike" sem vam prav "fauš" te super, super knjigarne Konzorcij, jaz sem se vanjo zaljubila na prvi vstop :o))) samo eno napako ima, ko stopiš vanjo čas ne teče enako hitro kot zunaj nje :o))) urca ali dve mineta kot bi trenil :o)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma ja itak, da nisem dojela, da je to serija, ker nisem opazla, da je aktiven link.
    Madona mormo kdaj TV prižgat, to je blo že 2 x ta teden da sem izpadla ko marsovc, zaradi NE gledanja televizije!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tina, nič ne zamujaš, prou nič.

    OdgovoriIzbriši