ponedeljek, 27. junij 2011

Pri noni






Najstarejša je ostala pri noni. Danes sem klicala, da izvem, kako se ima, in ugotovila, da hodi na tečaj jadranja. Uči se delati vozle, jutri gredo z optimistom na morje.

Hahahaha ... Svašta.

7 komentarjev:

  1. Kaj no? To je pa ja nekaj lepega. Najbrž je v šoli jadranja v JK Pirat. Mirno morje in ugoden veter ji želim. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Najbrž je v Piratu, ja. Nisem vprašala. Možno tudi, da jo uči kdo od mojih prijateljev. Smešno mi je zato, ker je to edini šport, v katerega naju z bratom najini fanatični starši niso vpisali in jima je bilo zato vedno žal. Zdaj sta uresničila načrte pri vnučki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Še dobro, da je naš tamauček (naša dva sta tudi pri noni in nonotu) pozabil plavalna očala, če ne, bi jaz jutri/pojutrišnjem verjetno izvedela, da ga je nono vpisal na vaterpolo?

    OdgovoriIzbriši
  4. Men se vse skupaj sliši super!

    OdgovoriIzbriši
  5. @Haha, a pri vas je pa vaterpolo v planu. Kul.

    @Mene je pa strah. Manca še ni tako zelo sigurna v vodi ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja to stran razumem. Sam itak ma jopič gor, pa po moji izkušnji stare-starše bolj skrbi kot starše.
    Na obali sedita in se špilata Mitch Buchannon-a :D.

    OdgovoriIzbriši
  7. Eh, v planu, v nonotovem planu, ja, ne v naših :D Mar bi jih na optimiste peljal ;) Saj po moje mu ne bo uspelo, naš je preveč žgoljav za vaterpolista.

    OdgovoriIzbriši