torek, 07. junij 2011

Naj vas fotografira neznanec

Na enem krasnem blogu sem zasledila zelo zanimiv predlog. Sprehodili naj bi se po ulici in prosili neznanca, naj nas fotografira. Na ta način bi spoznali nekoga, ki bi sicer šel mimo nas neopažen, neznanec pa bi nam skozi fotografijo prikazal plati našega obraza, ki jih sicer ne poznamo. Ali nekaj podobnega. Fotografijo bi nato poslali gospodični na omenjeni blog, ona pa bi objavila fotke s celega sveta v posebni objavi. Če ste za, se priključite. Jaz se bom.

4 komentarji:

  1. OOOOOO, ta je una od boršet, ne??? :-)
    Bomo poskusli, bomo...

    OdgovoriIzbriši
  2. A se to ne dogaja že več kot pol stoletja na Playboyu? :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, I don't think so, sem pa preveč zadržana, da bi tujce za rokav cukala in prosila, da me fotkajo. Še ko sem bila sama v Španiji, nisem prosila nikogar, da me fotka, sem pa dovolila, če se je kdo sam ponudil.

    OdgovoriIzbriši