torek, 21. junij 2011

Miramare blizu Trsta






Sicer morja ne prebavljam prav dobro, ker me spominja na vse tisto, od česar sem želela pobegniti, ampak občasno pa paše za umret.

Kot bi rekel James Joyce: Ah, la bella nostra Trieste.

7 komentarjev:

  1. O, moj Grljan (na zadnji sliki)! Komaj čakam, da bo konec z izpiti in ga spet obiščem, to je namreč moj najljubši kraj za kopanje pri nas. (Seveda ne v portiču ampak zunaj!)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne govori. Ves Trst je bil na plaži, mi pa brez brisač in kopalk. Otroci so skoraj znoreli.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super lepe fotografije. Lomo kamera je že čisto predolgo na mojem seznamu želja. Kje se jo pa kupi pri nas, zdaj ko ni več Incognita? Sesljan je pa super, lani sem se kopala konec oktobra....božansko je bilo, predvsem pa samo par ljudi na plaži.

    OdgovoriIzbriši
  4. luštne fotografije! imam miramare že dolgo na seznamu raziskovalnih izletov. lomography fotoaparati so pa čisto preveč zabavni.
    (incognito še vedno je, so se samo preselili na Gallusovo nabrežje)

    OdgovoriIzbriši
  5. A, nisem vedela, da so se samo preselili, haha. Jaz sem svojo Dianco kupila preko spleta.

    OdgovoriIzbriši