četrtek, 16. junij 2011

Lunatik




5 komentarjev:

  1. Spodnji dve sta mi najbolj luštni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sta opazila Triglav v daljavi? :)

    Pravi Slovenc vedno najprej locira Triglav, haha.

    OdgovoriIzbriši
  3. Triglav ja:)))
    Zadnjič smo ble tri babe na Šmarki in ena vpraša: A je tist GOlovc? In druga tko: Hmmm ja. Pol pa jaz vprašam: Kje je LJ grad? Pa ga druga pokaže. Ja kako je pa pol Golovc pred njim? Itak, da je bil tist tam Rožnik z Šišenskim hribom...
    Uglavnem smo se nasmejale, k vse tri smo ble že na marsikaterem hribu in večkrat na Triglavu sam jaz Triglava ne vidim kr tko, vedno gledam tiste smerokaze na vrhu in se vedno znova čudim triglavu in vsem hribom.
    Na tejle tvoji fotki je pa res IZRAZIT.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz netipični Slovenc sem najprej mislila, da me zaj..., ko so omenjali Triglav. Ampak oznake na tabli so jasno kazale, da je to dejansko ponos slovenstva. Kako smo majhni, jebela. S sredina Barja vidiš na drugi konc države.

    OdgovoriIzbriši