sobota, 18. junij 2011

Imamo ga

Naši vrtičkarski sosedi še vedno zmajujejo z glavami ob pogledu na naš atipičen vrt, zbirajo se na robu parcele in se nasmihajo, občasno na glas povedo, kaj vse delamo narobe - da premalo zalivamo, da preveč zalivamo, da imamo prekratke kole, preveč plevela, da nam je solata podivjala, da oni lahko hodijo po svojem vrtu v copatih, ker je tako lepo oplet, da se pride na vrt vsak dan, ne pa enkrat na teden.

Jaz na zadevo gledam malce drugače ... Naš pridelek je rasel v pomanjkanju in zato se je naučil shajati z malim. Posledično je postal veliko bolj prilagodljiv in obenem odporen na neugodne rastne razmere. Tisto, kar ni pocrkalo, je prosperiralo, in to se pozna pri njegovi mehkobi, barvi in srhljivo dobrem okusu.

Seveda nam je kristalno jasno, da vse, kar povedo sosedi vrtičkarji, drži kot pribito. Pač ni vsak Janez rojen za kmeta. Še dobro, da naša solata ne ve, kako fajn se godi sestricam na sosednjih parcelah, sicer bi že zdavnaj nehala rasti.

Toda, povdarjam, pridelek pa imamo. To sem pravkar prinesla z vrta.

10 komentarjev:

  1. hehe, bejba, za koliko časa imaš ti tale vrtiček? Ker če bo šlo tako naprej, boš rastlinice naučila, da rastejo skoraj čisto brez vas, le od dobre zemljice in občasnega dežja.
    Še dobro, da sem tudi jaz z vrta prinesla veliko dobrega danes (in solato z redkvicami že pospravila za večerjo), sicer bi me mikalo kaj z ekrana dol spraskat :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Eh, veš kaj, mi imamo vrt ob bajti, samo skozi kuhinjska vrata stopiš, pa vse raste v takih razmerah kot pri vas ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa saj pridelek sploh ni slab!!! Kar tako naprej! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrtiček imamo za dve leti in pol, samo ne vem, če bomo zdržali do konca. Tile sosedi so čist divji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Skrajni čas, da jim poveš, kako stvari stojijo: "Ko bom jaz gospodinja/brezposelna/v penziji, bom tudi imela dovolj časa za vrt. Do takrat smo pa tudi tako zadovoljni."

    :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. joj, kak faušija je to... pomoje norijo, ker cele dneve preživljajo na vrtu in se matrajo, tebi pa raste brez tega... kak zakompleksan narod smo,ajajaj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja izgleda prav dobro ni kaj. Plevel pa mora biti, da ima solata s kom konkurirati. Samo sosedje tega verjetno ne vedo. Pššš

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz sem še vedno mnenja, da rabiš ti en bazen, pa en avtomat za sladoled delat, pa pusti hortikulturo; raje se pejt uživanje ...zagarntirano vsak dan boš tam :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Hahaha ...

    Ste face. Čakte, čakte, zdej bo dedi naredu še hiško za tamale, pol bodo šele padale opazke.

    OdgovoriIzbriši