sobota, 14. maj 2011

Vse je v zvezdah





Vse je v zvezdah. Izdelali so mi astrološko karto. To je noro ...

Na vrtu se bohotijo prve prave glave solate, tržnica se utaplja v rdeči barvi - tokrat smo domov prinesli jagode - odvija se še en umirjen družinski konec tedna, v zmrzovalniku se strjuje prvi letošnji domači sladoled.

Užite dan!

11 komentarjev:

  1. In, kaj pravi astrološka karta? :-)

    Uživajte tudi vi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, marsikaj. Vse drži. Vsaj za nazaj. Kako bo v prihodnje, pa ne vem. Upam, da tako, kot velevajo planeti, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Torej Astrološka napoved je obetavna. JAz tud hočem tako! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sandra, kje si naročila astrološko karto? Jaz bi jo tudi. Hvala za info. Anja

    OdgovoriIzbriši
  5. Anja, dej mi piši na mail. pa se zmeniva.

    OdgovoriIzbriši
  6. kje se nabavijo ti modelčki za sladoled? Z mojimi new-found alergijami je zelo očitno, da si bom mogla sladoled sama narest, če ga bom hotla jest :/

    OdgovoriIzbriši
  7. Dost podobne modelčke majo v IKEI...mogoče so tudi ravno ti:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Točno, Aleša.

    Modelčki so iz Ikee. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. U, mene tudi zanima to o astrološki karti in kje se jo da izdelat? :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sandra, sem ti poslala mail. LP, Anja

    OdgovoriIzbriši
  11. Alice, piši mi na zezelj(afna)gmail ... pa ti javim številko od gospe. Ok?

    OdgovoriIzbriši